1 April har passerat...Oddshöjande ? Han blir en kommunare så långt ögat kan nå...! Klart alla hästar kan förlora även den här men då blir de härligt rens...!
1 April har passerat...Oddshöjande ? Han blir en kommunare så långt ögat kan nå...! Klart alla hästar kan förlora även den här men då blir de härligt rens...!
Tror inte de...i alla fall inte någon större utstreckning...kommer lätt över 70 % på en häst som har 8:de...öppningen sist var mycket bra o du såg ju va Luddes gick igår...bra bana så är en tid under 11 möjligt med den här hästen..!
Tillochhmed jag som har ett tvångsmässigt syndrom att försöka välta storfavoriter även efter att loppet är kört har svårt att stå emot här trots spår ute på vingen (styrkning nu visserligen)
Tillochhmed jag som har ett tvångsmässigt syndrom att försöka välta storfavoriter även efter att loppet är kört har svårt att stå emot här trots spår ute på vingen (styrkning nu visserligen)
Ja..lite logiskt vill ja att de ska va....trodde en hel del på Luddes när han mötte Jeppas o gjorde de bra sedan visade ju han fortsatt form på Färjestad...Jeppas är "något" bättre häst o då rent logiskt så borde han vinna detta lätt...o tror på en bra tid dvs. under 11 def. blir min spik i omgången..finns andra o fälla...!
Eftersnack...banan såg inte ut o passa Jeppas...tyckte Tobbe körde halvspår mest hela tiden när han kom till ledningen..eller var de taktiskt för att inte riskera att Sören kom ut..undrar hur matchningen kommer att vara....kanske Åke Guldis fixar en seger i Brons med Sauveur...då kanske vi får se en "hygglig" match mellan dessa goda hästar(final Brons 30 Maj)..vore mums...!