1 LEGEND BRODDE h 4 Söderkvist Stefan (Ste Ul)
2 SPACE CADET v 4 Eriksson Peter
3 ROBLOX MEMPHIS v 4 Andersson Robert
4 BRISSAC RAPIDE v 4 Kylin-Blom Oskar (Lar FB)
5 ISLAND THREE h 4 Haugstad Kenneth (Goo Bj)
6 EDGE BOKO h 4 Adielsson Erik (Joh SH)
7 COCCO DAMP HALL v 4 Rehn Samuel a (Weg Ma)
8 CROSBY v 4 Lennartsson Per (Hög Sö )
9 CHIPTHEBALL IN v 4 Eriksson Christoffer (Mal To)
10 SUPER BULL* (IT) h 4 Takter Johnny (Rio Je)
11 WATERAID J.E. v 4 Kolgjini Lutfi
----------------------------------------------------------
12 OFFICER C.D. v 4 Eriksson Ulf (Ber Ro)
13 CHAMP WALK IN v 4 Goop Björn
14 KING CITY (US) h 4 Kihlström Örjan (Wal Ro)
15 CARABINIERI h 4 Untersteiner Peter
Erik blir stor favo här med en orutinerad men bra häst...resan hur går den ? Tja kan tänka mig o gardera detta lopp..Peter på tillägget har en bra häst...barfota kanske..? Båda är efter Wellino...den följde ja o att han vart "dopad" för sina ben va solklart va än den tränaren sa då..!
Erik blir stor favo här med en orutinerad men bra häst...resan hur går den ? Tja kan tänka mig o gardera detta lopp..Peter på tillägget har en bra häst...barfota kanske..? Båda är efter Wellino...den följde ja o att han vart "dopad" för sina ben va solklart va än den tränaren sa då..!
Ja det är ju en kommun spik..men variabeln orutin o resa har fällt många hästar...titta på statsen....förväntningar är en Akilles häl i trav...kanske över 70 % på en orutinerad häst...här letar ja alternativ...o ja hoppas på värmningar ska visa lite...De här är en "Kalle på trappen" upptränad häst...känd person för mig..!!
Omgången innehåller många större favos o några går säkert in men någon kan trilla...ja går lite på de..!
Erik mycket optimistisk om denna...lär bli kommunspik i omgången..! Inga fel på Eriks i värmningen..ser bra ut...!
Då får vi se om Erik får runt denna storfavo....känns lite väl många streck på denna kamel...! Kanske Johnny sätter denna istället..! Peters ser också fin ut nu...o där är en kandidat till om Eriks dummar sig...!