Jag lovade mig sist att jag skulle spika SPIRIT REAL om han kom ut på V75 inom lagom tid och det är väl bara att hålla det. Blir nog inte favorit och stod för en femstjärning insats sist efter startgalopp. Goop är nog inget minus. Spik till 15%?
Jag lovade mig sist att jag skulle spika SPIRIT REAL om han kom ut på V75 inom lagom tid och det är väl bara att hålla det. Blir nog inte favorit och stod för en femstjärning insats sist efter startgalopp. Goop är nog inget minus. Spik till 15%?
Verkar ha rejäl form..trevande första biten sist o sedan galopp...o därefter mycket rejäl...bättre flyt den här gången ? Verkade nästan som hästen vaknade till efter galoppen...började ligga på rejält o var ju inte tom i mål...lite märkligt beteende...!
Jo Spirit Real är tidig men jag sätter Wilda Tigern Jack (sämsta hästnamnet sen Mjuka Mockasinen?) som förstastreck. Det är dags nu o Spirit får bara bli andrastrecket. Kanske går att överleva på o gå kort även här?
Jo Spirit Real är tidig men jag sätter Wilda Tigern Jack (sämsta hästnamnet sen Mjuka Mockasinen?) som förstastreck. Det är dags nu o Spirit får bara bli andrastrecket. Kanske går att överleva på o gå kort även här?
Bra strykning för Björn..kommer ner i andra o har kanske bättre koll på hästen från början än Johnny...fick ju ingen fart på hästen förrän efter galoppen...!
Ja kör hårt..Så grejar vi de..!!! Med formen som Örjan har så sätter han väl dit denna också...! Snyggt B_Good...garderat här med för mig...! Inget övers på både Björns, Örjans eller Flemmings..bortkastade streck..!