[ 1
]
|
|
Posted: 2008-03-13 07:54:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har en ide till en tävling. Den bana som kört in mest pengar får som pris en södag?? ett par riktigt fina lopp på hammabanan. med lite högre prispengar än i vanliga lopp säg 80k??
Vad tycker ni om det?? behövs ju puts på men jag tycker det skulle vara roligt.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-13 11:17:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra idé!
Topp 20 eller topp 10 på banan, kanske? För att det inte ska bli för ojämnt, med tanke på banor som har jättemånga stall. Då kan fler banor tävla på lika villkor.
Vore en rolig extra morot att sikta på varje säsong!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-13 11:19:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eller bara högsta medel kanske? Men inget pris tycker jag. Eller ja iförsig. extra lopp för hembanan är väl helt okey.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-13 11:49:05  Eller bara högsta medel kanske? Men inget pris tycker jag. Eller ja iförsig. extra lopp för hembanan är väl helt okey.
Answer to: "Eller bara högsta medel kanske? Men inget pris tycker jag. Eller ja iförs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Låter bra, då får stallägaren skriva proppen också
Då ska jag ha 10st Alla 4200m lopp på Vincennes under spöregn.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-13 12:26:56
|
Became a member:
Forum posts:
|
LÃ¥ter bra 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-13 12:44:13
|
Became a member:
Forum posts:
|
har mailat admin i frågan. återkommer vid svar...
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-13 20:46:31  har mailat admin i frågan. återkommer vid svar...
Answer to: "har mailat admin i frågan. återkommer vid svar..."
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Kul ide men man måste gå på snitt/stall på nåt sätt..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-14 04:07:49
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Absolut måste det vara ett snitt för annars blir det tufft för mig som är ensam på Hoting att vara med i en sån tävling.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-14 16:08:18  Absolut måste det vara ett snitt för annars blir det tufft för mig som är ensam på Hoting att vara med i en sån tävling.. 
Answer to: "Absolut mÃ¥ste det vara ett snitt för annars blir det tufft för mig som Ã"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du får väl utöka...
bygg några boxar till... 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-03-14 16:57:06  Absolut måste det vara ett snitt för annars blir det tufft för mig som är ensam på Hoting att vara med i en sån tävling.. 
Answer to: "Absolut mÃ¥ste det vara ett snitt för annars blir det tufft för mig som Ã"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Man kanske ska flytta dit? Antar att du håller till i "nya stallet"? Är något av de gamla stallen lediga (G. Mårtenssons gamla alt. det gamla i målkurvan)?
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-03-14 17:04:29  Man kanske ska flytta dit? Antar att du håller till i "nya stallet"? Är något av de gamla stallen lediga (G. Mårtenssons gamla alt. det gamla i målkurvan)?
Answer to: "Man kanske ska flytta dit? Antar att du håller till i "nya stallet&qu"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Nja, håller till på en gård ca 2 km från banan men snabbjobben kör jag ju givetvis där. Vad jag vet så är de flesta boxarna i Nya stallet lediga, är väl bara lite ridhästar och skit kvar där sen Gunno och Britta la ner verksamheten.
Stallet i målkurvan klarade inte dom nya EU normerna så det står också tomt men däremot så är stallet vid bryggan inflyttningsklart. Tycker du ska flytta hit, vore kul emd lite konkurrens plus att om det blir lite mer folk här kanske dom kan öppna stallserveringen året om så man slipper laga mat varenda jävla dag. 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2008-03-17 01:59:59  Nja, håller till på en gård ca 2 km från banan men snabbjobben kör jag ju givetvis där. Vad jag vet så är de flesta boxarna i Nya stallet lediga, är väl bara lite ridhästar och skit kvar där sen Gunno och Britta la ner verksamheten.
Stallet i målkurvan klarade inte dom nya EU normerna så det står också tomt men däremot så är stallet vid bryggan inflyttningsklart. Tycker du ska flytta hit, vore kul emd lite konkurrens plus att om det blir lite mer folk här kanske dom kan öppna stallserveringen året om så man slipper laga mat varenda jävla dag. 
Answer to: "Nja, håller till på en gård ca 2 km från banan men snabbjobben kör jag"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Hm, intressant... Då skulle vi kunna köra snabbjobb ihop och sedan käka köttbullar medan vi väntar på att kusarna torkar efter simturen runt bryggan. Ska absolut tänka på saken! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|