Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Intresse av V75 Tillsammans?

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
mptrav Posted: 2015-01-20 12:43:08 Edited(2): 2015-01-20 16:06:53
4
Tiesto
Mantorp

Became a member: 2015-01-17
Forum posts: 13
Hallå! Jag blev medlem på denna sida häromdagen igen efter några års uppehåll (känner minsann igen många bekanta namn ifrån "min" tid här men jag kommer inte utge vilket mitt gamla alias var, det får ni klura ut själva). jag var iallafall en av dom som var med här ifrån början och härjade i toppen av "spelet" under lång tid (kom 1:a flera etapper i rad) med många storloppsvinster samt syntes mycket på forumet för cirka 7-8 år sedan och nu är man tillbaka!

Jag fanns med här redan när kämpar som Plokko, Nijo, Nazgul , Prima_Chrille (som idag är Rikard Hansson som jobbar på atg live bland annat idag om jag inte missminner mig) var medlemmar här. Såg bland annat att Soberano och ddmannen fanns kvar, kul!

Jag har idag startat ett V75 Tillsammans lag och ville höra efter ifall någon är intresserad utav att vara med härifrån? Jag har haft en hel del flyt på spelet sista månaderna kan jag erkänna (dragit in en hel del) därav har jag startat ett lag nu idag för att se ifall det finns intresse och några som är sugna på att haka på. Jag kan dessutom säga att jag har bra värdefulla kontakter inom travet och pluggar på varje travomgång rejält då jag nu är arbetslös och lever på spelet. Någon som känner sig sugen? priset per andel är 100 kr. Ni som är intresserade kan ju gärna kommentera här i tråden nedan eller mejla mig här på zonen. spelkassan ligger just nu på 1100 kr efter bara några timmar och det förväntas bli mer till jackpotten på lördag.

Läste något om att det var emot reglerna att göra "reklam" i forumet och jag vet inte riktigt om detta kan kallas "reklam?" är mer en intressekoll ifall nånnågon skulle vara intresserad! skulle det räknas som "reklam" ber jag bara någon admin att ta bort tråden och ursäktar mig!
Reply
Soberano Posted: 2015-01-20 14:12:16 Answer to: "Hallå! :) Jag blev medlem på denna sida häromdagen igen e"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Ditt sätt att skriva får mig att tänka på ett visst alias som verkade gilla sötsaker och framförallt skumma affärer.
Reply
mptrav Posted: 2015-01-20 15:41:02 Edited(1): 2015-01-20 15:47:40 Answer to: "Ditt sätt att skriva får mig att tänka på ett visst a"
4
Tiesto
Mantorp

Kanske kanske inte...

"Skumma affärer" tar jag som ett påhopp då jag var aktiv här i cirka 5-6 år utan att någon "admin" (främst Eriksson) gjorde något eller anklagade mig för något överhuvudtaget. Kändes mer som avundsjuka utav de andra spelarna med tanke på att jag satt ohotad på tronen i flera år innan jag tröttnade på spelet helt enkelt och inte orkade lägga ner tiden. Däremot kan ju sägas att jag hade VÄLDIGT mycket tur med mina hästar i spelet och man kan ju tro att spelmotorn hade fnatt ibland när mina helt ologiska vinnare med relativt kassa egenskaper (sett mot de andra i medelvärde) kunde gå ut och brakvinna storlopp på WR gång på gång. Däremot kan jag säga att jag tränade mina hästar på ett jävligt annorlunda sätt (som jag håller för mig själv och förmodligen var jag ensam på hela zonen om att träna på det viset) och kanske var det de som gjorde susen? Varje stortränare irl har ju sina knep med!

Det som isåfall såg "skumt" ut var väl när jag sålde dessa stjärnor med USLA medelvärden vidare när de började få slut på startpoäng och kanske bara hade 1 chans kvar innan alla tusen startpoäng försvann och då fanns det de spelare som tog chansen och bjöd. Inte mer med det.

Detta känns dock som fel forum att ta detta i då fokus är på om någon vill vara med i ett nystartat V75 lag
Reply
Soberano Posted: 2015-01-20 16:07:25 Answer to: "Kanske kanske inte... ;) "Skumma affärer" tar jag som ett"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Haha, nu råder det ingen tvivel

Ta det inte så hårt. Oväntat att du är tillbaka men ännu mer oväntat skulle det vara att se Plokko här igen.

Låter bra att du har flyt i spelet. Jag får fundera ett slag på om jag eventuellt ska vara med på några omgångar framöver.
Reply
dujorha Posted: 2015-01-20 18:07:15 Edited(1): 2015-01-20 18:07:35 Answer to: "Haha, nu råder det ingen tvivel :D Ta det inte så hår"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja...Plokko kommer ja ihåg...bytte lite tankar med honom...men inga oförskämdheter så de var synd att han försvann...vem är nu detta då...? Någon på S...?
Reply
eminil5 Posted: 2015-01-20 18:25:46 Answer to: "Hallå! :) Jag blev medlem på denna sida häromdagen igen e"
154
Nilssons
Rättvik

Became a member: 2014-11-15
Forum posts: 60
Du har mail på spelet :P
Reply
B_Good Posted: 2015-01-20 18:43:01 Answer to: "Hallå! :) Jag blev medlem på denna sida häromdagen igen e"

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
kakan! Välkommen tillbaka?
Inte intresserad av v75 men tänkta i alla fall hälsa
Reply
mptrav Posted: 2015-01-20 21:28:12 Answer to: "Ja...Plokko kommer ja ihåg...bytte lite tankar med honom...men inga o"
4
Tiesto
Mantorp

Det är jag "kakan"

Tjenare B_good! du är ju också en av dom gamla ärrade kämparna härinne, hur kunde jag glömma dig?
Reply
Mikihisa Posted: 2015-01-24 14:10:32 Answer to: "Det är jag "kakan" ;) Tjenare B_good! du är ju ocks&"
684
Stall Zilly Baskerball HB
Östersund

Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
Vi är fler som är kvar från dag 1 Välkommen tillbaka Kakan.
Reply
[ 1 ]