1
[ 2
]
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-12-06 15:44:17  Tja....hann du inte se min comments om Raz...? 
Answer to: "Tja....hann du inte se min comments om Raz...?:S"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Vilken av dem?
Visst är du ofta rätt på det, och jag läser och tar in det mesta, men vill såklart gå på egna idéer också. Nu får vi aldrig veta hur han hade stått sig mot Coldtown, som ju såg otroligt stark ut.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-12-06 15:50:21  Vilken av dem?
Visst är du ofta rätt på det, och jag läser och tar in det mesta, men vill såklart gå på egna idéer också. Nu får vi aldrig veta hur han hade stått sig mot Coldtown, som ju såg otroligt stark ut.
Answer to: "Vilken av dem?
Visst är du ofta rätt på det, och jag l&a"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nä alla spelare får ju gå på sitt..men ja kollar väldigt noga som du vet..o särskilt i första loppet...visade lite för svettigt runt selen..o sådan är inte alltid bra...ok de kommer inte dagen före precis utan är minutfärskt..! 
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-12-06 15:54:44  Nä alla spelare får ju gå på sitt..men ja kollar väldigt noga som du vet..o särskilt i första loppet...visade lite för svettigt runt selen..o sådan är inte alltid bra...ok de kommer inte dagen före precis utan är minutfärskt..! 
Answer to: "Nä alla spelare får ju gå på sitt..men ja kollar v&a"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Ptja, värmningsrapporter kan ju vara väldigt subjektiva. Läste andra som tyckte Raz var loppets bästa värmningsintryck. Det är ju trots allt ingen exakt vetenskap 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-12-06 15:58:33 Edited(2): 2014-12-06 16:04:15  Ptja, värmningsrapporter kan ju vara väldigt subjektiva. Läste andra som tyckte Raz var loppets bästa värmningsintryck. Det är ju trots allt ingen exakt vetenskap 
Answer to: "Ptja, värmningsrapporter kan ju vara väldigt subjektiva. Läs"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Puh....jag är förstummad..om den uppfattningen på den värmningsintrycket...jösses ja satte i princip -5 !! 
Ja tror du kan lita rätt mycket på mig...ledsen om de låter för tufft !! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|