Ja, finns ju ett par kameler som gått 11 tider över distansen, kan det blir rally körning här.
Flemming sitter perfekt I andra spår och bara e starkast till slut ?
Queen Koea grejar nog spetsen i första skedet....sedan kommer Ludde brakandes...men Ingves kanske tycker han har bästa hästen o då får Ludde gasa för glatta fan...o allt gynnar Flemming...! Men Paramount är ingen lek...har han fortsatt form så går han neråt 11 o kanske därunder trots lite spår i början...!
Queen Koea grejar nog spetsen i första skedet....sedan kommer Ludde brakandes...men Ingves kanske tycker han har bästa hästen o då får Ludde gasa för glatta fan...o allt gynnar Flemming...!
Flemmings ser ut att bli stor favorit. Är det bara jag som tycker att han känns missgynnad av distansen och står hårt inne i klassen? Kan han verkligen gå ner mot 1.11 med lite spår på vägen? Min givna förstahäst och ev chansspik är SPARK RICK som var helläcker näst sist och sist blev det för tufft, nu är det rätt distans och läge, inte omöjligt att han kan svara ledningen och då är han hästen att slå.
Flemmings ser ut att bli stor favorit. Är det bara jag som tycker att han känns missgynnad av distansen och står hårt inne i klassen? Kan han verkligen gå ner mot 1.11 med lite spår på vägen? Min givna förstahäst och ev chansspik är SPARK RICK som var helläcker näst sist och sist blev det för tufft, nu är det rätt distans och läge, inte omöjligt att han kan svara ledningen och då är han hästen att slå.
Flemming säger bästa distansen o blir en topp sprinter...tja..går på de..! Queen tar spets sedan kommer Ludde..o Ingves...inte troligt att Jeppe hinner ut men trav är trav...!
Ja..Flemming ligger lågt..o hoppas nog ändå att de ska köras grymt i det här loppet o då kliver han in i matchen..få se hur mycket Ludde bränner på...vill ju gärna lite för mycket...! Spark Rick börjar ligga på..den kanske inte går att släppa av..Queen till ledningen..!! Exakt som ja trodde...! Rätt där med..precis som Flemming ville...ligger lågt o kommer till slut...Gojan som tippar släng dig i väggen !!!