Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Spikar till Hagmyren

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
DaveTTT Posted: 2014-09-30 16:29:14

Became a member: 2014-09-13
Forum posts: 409
Nu ska vi snacka spikar till Hagmyren gubbs !
Jag slänger ut några tänkbara spikar jag kan se så här ibörjan av veckan.
Ej påläst och ej någon riktigt koll, detta e bara spontana tankar.

Kanske vi kan diskutera och komma fram till varför dessa spikar, är bra eller kassa

Lopp 1 = Nr 1 Namale kronos , var väl riktigt bra sist, är denna startsnabb och kan köra I ledningen ??
Största hotet nr 12 time machine ?

Lopp 2 = Nr 7 Quick on the draw, springspår, är denna snabb ? kan det bli s.o.s på denna ?
Har iallafall en riktigt grym stam , 2 vinster på raken på 11 tider over 1640m.

Lopp 3 = Nr 4 Shaq is back, kan det vara s.o.s på denna ??
Dock, tror jag djuren 2 - 5 e alla startsnabba, blir det fight om ledningen här ?

Lopp 5 = Nr 15 Halsta lotus, verkar inte möta något direkt motstånd här ??
Kan gammle Halsta runda och vinna detta ??

Lopp 7 = Nr 1 Pedro bi, startsnabb, 1640m , är väl bäst just över denna distansen ?
Kan det bli s.o.s på denna ??

Ja, kan någon av dessa bli en spik på systemet ?
Reply
Stekis71 Posted: 2014-09-30 20:39:59 Answer to: "Nu ska vi snacka spikar till Hagmyren gubbs ! :) Jag slänger ut n&ari"
182
Stall Stekis
Lycksele

Became a member: 2012-09-27
Forum posts: 28
Avd 1: Tror inte att Namale tar ledningen här, 2an är snabbare ut. Om den sedan körs i spets eller släpper är än så länge ett ? Blir det släpp så ligger väl Octopus bra till för ledning och borde vara svårslagen då. Tänkbar spik på den i sånt fall.

Avd 3: Låter ju så här tidigt i veckan att man avser köra i spets med Beer Summit så Shaq blir väl kanske lite mera sårbar då, Chelsea Boko är en kanon, men vet ej hur formen är och distansen kanske inte är hästens bästa? Låter det bra ifån Nurmos kan det bli spik på Chelsea.

Avd 5: Hallsta Lotus hade för några år sedan varit stenklar, ej säker på det nu då jag tycker moralen på hästen försämrats markant dom sista åren. Orkar han motivera sig för att gå runt dom och plocka 2 tillägg?

Avd 7: Pedro bör ju så klart ha toppchans här, speciellt när Raz fick sämsta läget och nr 2 kommer ifrån Hultmans stall med formsvacka, toppat med en kusk som inte vinner på V75 mer än enstaka gånger per år nuförtiden. Men det är ändå något som stör mig med Pedro, moralen känns ändå lite tveksam och han blir säkert en utav omgångens största favos.

Min första tanke spik var Bartender In , borde runda ett sånt här gäng men när jag såg statistiken ifrån bakspår tvekar jag ändå lite. Rolig spik Estreem? Bägge dessa ifrån "bästa spåret"
Reply
Posted: 2014-10-03 20:19:19

Became a member: 
Forum posts:
1.2.3.4.7.8
2.6.7.10.11.12.14
4.9
1.4.7
12
1
1.8.11

tkr det är sämre klass på tävlingarna denna gång.. kan blir bra utdelning hoppas på det annars hamna jag illa till.
Reply
[ 1 ]