Eftersom jag lever efter mina principer(nåja) så blev det spik på Canaka. Varje lopp där hon endast möter ston och formen är minst ok så spikar jag. Eller så hittar jag helt enkelt ingen bättre spik. Fast känslan är Peter U, men jag blev för feg.
Jag spikar CANAKA, jag tycker att hennes hårdhet och det faktum att hon suttit fast 2 ggr i rad borde innebära att hon klarar även dödens denna gången om det krävs. Andraspik blir STANDOUT som jag kommit fram till borde leda runt om. Håller han upp spetsen ser jag ingen som utmanar och då får han nog en ganska lugn första 800 tills ev Piraten kommer fram men då borde han ha kraft nog att hålla undan.
Förmodligen vinner canaka men jag är sjukt svag för Fleetfoot... Blir sällan bra när man tippar med hjärtat men så blir det nog idag.. Standout borde som du säger ha bra chans på spets och slut, men jag har på näthinnan när Claes Boko käkade upp Standout trots att han fått öppna 1.14 första 500 och 1.15.7 första 1000..
Förmodligen vinner canaka men jag är sjukt svag för Fleetfoot... Blir sällan bra när man tippar med hjärtat men så blir det nog idag.. Standout borde som du säger ha bra chans på spets och slut, men jag har på näthinnan när Claes Boko käkade upp Standout trots att han fått öppna 1.14 första 500 och 1.15.7 första 1000..
De är klart man är svag för Peters...vilken uppsyn hon hade sist...o Peter var rätt opt. i Vass o Kass...Peter är ingen dålig taktiker heller...något har dom på lut för att slå Canaka...Johan o Peter sammarbetar "bra" i loppen o lite sjukt blir de när de där två kan sammarbeta så uppenbart i loppen...är lite "gullegrisar" i Svedala travet...!
Blåser medvind över upploppet idag..motvind på långsidan...tja kanske inverkar lite på när man ska avancera..har man en stark häst så...men annars så kör man kanske 1200 kvar...! Lugnare o bättre snack från Stickan o då får Gojan passa på o ställa rätt frågor..men de tar sig..!
Erik kör bra nu...Stickan kan va nöjd...o de tror ja han är med en sådan driver..topp 3 utan prut !! Erik pratar om motvinden...ja säkert kommer de att påverka idag...! Bra skjuts lär dom få i starten...när de är medel....Frozen i sista tycker ja är given...dödens kanske blir tufft idag...!
Blanka o fina märrarna här...Canaka inga fel...Dileva fin ok på Peters...inga minus så här långt i dessa lugna värmningar...! Så här långt så är nog andra ut idag helt perfekt...Kenneth drog in en lätt seger i 3:dje lunchen...! Barfota jänkarjolle...o perfekta andra par ut....fasen om inte de hade gått vägen...!
Ja de kan du nog...var klart när Johan först tog ledningen o sedan Peter fick överta...den motvinden grejar inte märrar o ligga utvändigt i 10-tempo..nästan omöjligt ! Kapade 900 system...inte dåligt för en klar andra handare...!
Ja de kan du nog...var klart när Johan först tog ledningen o sedan Peter fick överta...den motvinden grejar inte märrar o ligga utvändigt i 10-tempo..nästan omöjligt !