Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Spelvärdet på¨V75 L&...

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
calle34 Posted: 2014-08-31 23:33:03

Became a member: 2012-04-25
Forum posts: 395
Under några hektiska år kunde man se hur odds och ranking på v75 förändrades på just lördagen och helst innan start. Dessa stora spelare skapade mattor som skapade kaos på atg och för oss spelare.

Samtidigt så kunde utbetalningarna vara kraftiga. Det var lönt att spela V75 för den som kunde och ville satsa en bra slant eller den som spelade för en lägre summa.

De som startade från svåra lägen på bilstart eller de som gick i volt och hade ett svårt utgångsläge fick spelaren bra betalt.

När atg begränsade antal enkelrader för oss spelare så förändrades systemet med Utdelningen sjönk. De som har taskiga spår får vi spelare inte betalt för. Det spelar ingen roll vilket lopp det är eller vilken klass som hästen går i.

Jag tror att de har nollat systemet helt och bygger upp det på nytt och har inget att jämföra med. Svårt att införa en ny spelform.

Jag har ett lag på v75 tillsammans och hur logits som man spelar så är det svårt att pricka in sjuan. jag var delaktig under många år i travet...Ville bara skiva av mig
Reply
oviken Posted: 2014-09-01 10:10:34
13
vinter
Halmstad

Became a member: 2012-06-02
Forum posts: 68
Ett bra ämne du tar upp. Då är all gamla resultat borta. Ja ha så då spelar det ingen roll hur man spelar. Kasta pengarna i sjön
Reply
[ 1 ]