[ 1
]
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-03 01:13:19 Edited(1): 2008-03-03 01:16:08
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Hästarna som finns sparade under pensionerade är ju knappast pensionerade älskade travhästar med fina minnen o meriter som jag tror det var menat, utan snarare slakthus av ratade misslyckanden.
Finns det nån mening att spara dessa?
Jag har en trotjänare som nu är 7år som jag när den dagen kommer nog vill spara som pensionerad, eller i nån hall of fame men det känns inte särdeles skoj att ha honom där mina ratade är, så förslaget är kort o gott, en möjlighet att radera i pensionerade hästar!! O kankse en möjlighet att skriva nån rad om hästens karriär.
hade varit roligare o surfa runt bland de andra stallen o kolla sånt istället för Nazzguls hamburgeria.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-03 15:30:14  Hästarna som finns sparade under pensionerade är ju knappast pensionerade älskade travhästar med fina minnen o meriter som jag tror det var menat, utan snarare slakthus av ratade misslyckanden.
Finns det nån mening att spara dessa?
Jag har en trotjänare som nu är 7år som jag när den dagen kommer nog vill spara som pensionerad, eller i nån hall of fame men det känns inte särdeles skoj att ha honom där mina ratade är, så förslaget är kort o gott, en möjlighet att radera i pensionerade hästar!! O kankse en möjlighet att skriva nån rad om hästens karriär.
hade varit roligare o surfa runt bland de andra stallen o kolla sånt istället för Nazzguls hamburgeria.
Answer to: "Hästarna som finns sparade under pensionerade är ju knappast pensionerade"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja det håller jag med om skulle vilja rensa rejält bland mina pensionerade, alla skulle bort då utom boban 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-03 17:10:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
tycker inte jag. Men en separat hall of fame skulle väl va lite små skoj.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2008-03-13 21:10:19
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
En liten diskret förfrågan.. Läser Admin förslagen i såna här trådar eller inte eller är det bättre att skicka in ideerna? Man vill ju inte mailbomba stackarn liksom.. Admin?
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-03-13 21:35:52
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|