Verkar bli största favo...ialla fall så här 2 dagar innan...barfota igen ? Lite känsligt på den balansen var de...laddas framåt nu..? Bra rens om han torskar..!
Tja Tony o Primo....trodde en hel del på honom för ett tag sedan men de ville sig inte...Tony är lite som Westis i min värld...vinner en del lopp men när de ska bära till i lite större sammanhang så brister de...hästen har sett bra ut o gått bra tider..för några starter sedan men hur är formen nu ?...o fler lär köra omet...särskilt spetsen..!
Tror Bosse på innern är intresserad om ledningen samt 3 o 4:a...öppnar för någon annan ?....Tål att tänka på..! Framspår tror ja på..någon som kommer ner bakom de här spetskörarna...!
Kanske lite långsökt men GIN T.DELUXE satt fast med sparade krafter i ett kval till Stochampionatet senast och såg fin ut, varit bra innan det och Henrik har lite uppåtform på stallet igen tycker jag efter lite svacka. Hon kan nog en tid ner mot 12.5 och är bra nog att överaska.
Kanske lite långsökt men GIN T.DELUXE satt fast med sparade krafter i ett kval till Stochampionatet senast och såg fin ut, varit bra innan det och Henrik har lite uppåtform på stallet igen tycker jag efter lite svacka. Hon kan nog en tid ner mot 12.5 och är bra nog att överaska.
Tror Bosse på innern är intresserad om ledningen samt 3 o 4:a...öppnar för någon annan ?....Tål att tänka på..! Framspår tror ja på..någon som kommer ner bakom de här spetskörarna...!
Primo seglar upp som en tänkbar...ja är skeptisk av följande...Tony o fler som kör om spetsen...kort distans kanske inte är hans distans o här tittar ja i första hand på dom som klarar barfotan...! Tony åker med på 5:åring men kör ju inte barfota....skoj o se hur långt teorin håller..!