Svarat för 3 bra lopp o hade inte Uffe gasat så in i helskotta första varvet fram till dödens på Valla så hade hon haft 5 raka...men de här blir tufft..antar att Guldtanden kommer att sälja sig dyrt..där har du min första häst...Stallutgången till banan ligger efter mål kurvan o de spelar roll för en del hästar...som kan ta lite extra...tycker mig ha sett en liten svängbrytning i sista kurvan i något lopp på just Lindbloms häst...! Annars finns de väl en rysare i Nato med Tarzan...hans hästar går som tåget o den här kanske får knäppen också i värmen...!
Svarat för 3 bra lopp o hade inte Uffe gasat så in i helskotta första varvet fram till dödens på Valla så hade hon haft 3 raka...men de här blir tufft..antar att Guldtanden kommer att sälja sig dyrt..där har du min första häst...Stallutgången till banan ligger efter mål kurvan o de spelar roll för en del hästar...som kan ta lite exra...tycker mig ha sett en liten svängbrytning i sista kurvan i något lopp på just Lindbloms häst...!
Idiotstrecket skulle kunna vara NAVIGATOR SIB om Adrian, Lindblom och Westholm får en knäpp allihop. Det är ju lite ovisst hur det ska köras därframme och kanske fler som visar intresse. Navigatorn får ju Dahlborg i vagnen och det känns som att det kan vara lite uppiggande för den hästen men då måste det köras rejält första varvet.
Idiotstrecket skulle kunna vara NAVIGATOR SIB om Adrian, Lindblom och Westholm får en knäpp allihop. Det är ju lite ovisst hur det ska köras därframme och kanske fler som visar intresse. Navigatorn får ju Dahlborg i vagnen och det känns som att det kan vara lite uppiggande för den hästen men då måste det köras rejält första varvet.
Örjans bra men Nato visade gryende form...o Tarzan var nog rejält på hugget när han gav sig iväg..! 35 gånger...åkt hade ja tidigare så de var väl tur att han inte vann..!