1
[ 2
]
|
NoShit
|
Posted: 2014-06-28 19:24:39  Tror snarare att det var en lätt favoritspelares V75:a .
vill inte ta ifrån dig glädjen men vart var det en skräll nånstans, behövds inte mer än följa
tidningarnas råd till spikförslag...Jeppas Maxi, Al Dente, sen 2:a handsfavoriter i lopp 3, 6 o 7.
plus där man alltid ska gardera = 3 åriga ston, men 5 lax, blir en ny putter va, en fin sån.
Grattis 
Answer to: "Tror snarare att det var en lätt favoritspelares V75:a .
vill inte "
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Jo det är mycket som du säger, lättare att sätta en favoritomgång utan plugg.
Rätt att gardera 3-åringarna, hade även al dente garderad.
Ingen ny putter, lite omlagd puttrörelse gjorde susen och gick 73 brutto (ett över par).
Det närmaste jag investerar i är ett par plattor börs så jag kan följa upplösningen av VM som det anstår.
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2014-06-28 19:27:02  Grattis..eller också gör man fel o vill ha för mycket utdelning...var ju en skaplig rad o göra flerkupong på...Men vinst är vinst o de är ju bra !!! 
Answer to: "Grattis..eller också gör man fel o vill ha för mycket utdel"
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|
Tack!
De stora pengarna blir nästs omgång 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-29 09:01:01  Tack!
De stora pengarna blir nästs omgång 
Answer to: "Tack!
De stora pengarna blir nästs omgång:)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ja så brukar de bli..en snabb återinvestering ! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2014-06-29 20:36:28  Mycket jobb och golf i veckan och nu idag. Ögnade igenom startlistorna först i morse och efter en halvtimma lämnade jag in systemet innan jag drog iväg till golfen. Satte 7:an och det är inte första gången jag sätter den när jag inte "pluggat" listorna i veckan. Känns som att jag överarbetar systemen i vanliga fall. Ingen hjälp till forumet men jag ville ändå dela med mig om det är någon som orkar glädjas.
Trevlig helg så smackar vi in jackpotten nästa helg (fast då är jag bortrest kom jag just att inse 
Answer to: "Mycket jobb och golf i veckan och nu idag. Ögnade igenom startlistorna"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Lite liknande scenario för mig faktiskt. Satt och förfestade i bilen på fredag kväll och drog ihop ett system på ett par minuter, rejält förfriskad dessutom. Hade inte läst på något alls i veckan heller, men sjuan satt ändå 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-30 06:29:37  Lite liknande scenario för mig faktiskt. Satt och förfestade i bilen på fredag kväll och drog ihop ett system på ett par minuter, rejält förfriskad dessutom. Hade inte läst på något alls i veckan heller, men sjuan satt ändå 
Answer to: "Lite liknande scenario för mig faktiskt. Satt och förfestade i bi"
|
|
Grattis..vägen till framgång alltså..! 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2014-06-30 08:57:25  Grattis..vägen till framgång alltså..! 
Answer to: "Grattis..vägen till framgång alltså..!;)"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Tack! Ja tidsbrist, alkohol och okunskap är tydligen en underskattad kombination 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-06-30 13:46:22
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Själv hade jag bara 6 rätt, jag garderade Al Dente också fast jag gillar den hästen, samt visste väl till 95% att han skulle vinna men gick ju efter lite mer klirr i kassan och försökte inbilla mig att Psycho skulle spetsa o få Al Dente i rygg fastlåst men det var bara önskedrömmar, som ersättningsspiken blev, trodde det var dags för Kadetten CD nu äntligen, är ju på gång efter långvarigt med småskador samt sökt form, har ju bevittnat i de senaste starterna att han är på väg tillbaks nu, men fick ju omöjligt lopp hade nog vunnit med bättre ryggar o slagläge, nu blev det ju för långt fram men tog in 98m utav 100m så nu är det seger snart 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-30 17:56:54 Edited(1): 2014-06-30 17:57:55  Själv hade jag bara 6 rätt, jag garderade Al Dente också fast jag gillar den hästen, samt visste väl till 95% att han skulle vinna men gick ju efter lite mer klirr i kassan och försökte inbilla mig att Psycho skulle spetsa o få Al Dente i rygg fastlåst men det var bara önskedrömmar, som ersättningsspiken blev, trodde det var dags för Kadetten CD nu äntligen, är ju på gång efter långvarigt med småskador samt sökt form, har ju bevittnat i de senaste starterna att han är på väg tillbaks nu, men fick ju omöjligt lopp hade nog vunnit med bättre ryggar o slagläge, nu blev det ju för långt fram men tog in 98m utav 100m så nu är det seger snart 
Answer to: "Själv hade jag bara 6 rätt, jag garderade Al Dente också fa"
|
|
Nja...kollade om loppet o Bergharn körde väl passivt...höll på att ta benen på Pers till slut...kanske han tränade för Banditen i nästa lopp som de stämde djävligt bra för....! 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|