jag gillar food money o anser den är bättre bakifrån än ledningen , eller kunde man skönja en formtapp senast. form har iaf dance photo bakom dessa o tsaren är det öppet...beror på Octopus på full distans kan, o spåret långt ut...spets tar bbs mandarino iaf o släpper.....till vem?
jag gillar food money o anser den är bättre bakifrån än ledningen , eller kunde man skönja en formtapp senast. form har iaf dance photo bakom dessa o tsaren är det öppet...beror på Octopus på full distans kan, o spåret långt ut...spets tar bbs mandarino iaf o släpper.....till vem?
Inte aenchans att .B.S mandarino spetsar. Det gör Dragon Tooma (som väl släpper) Jag tänker att Vendi är snabbt framme som vanligt? A.Hannibal är nog min vinnare men Örjans ska inte nonchaleras.
Svårt o svara på..men Ohlsson lyckades bra sist o varför ändra på ett vinnande "team"...? Är ju lite skillnad på körstil...kanske bättre på den här hästen ? Uffe kanske kan lägga ner honom i banan...o Jorma i dödens med Vendi...smaskigt läge då för Uffe...! Tycker Björn fjäskar lite i kollen....nu var de Tarzan han svärma för med Long..hästen har inte rosat på slutet tycker ja...!
Tja chans gör man ju..valt V7 o de kan sluta nu i detta loppet..som är öppet..! Vinner Erik här så..är de slut..! S De tackar man för..ingen försökte o Erik spurtade strålande..var rädd för den som sagt va..! Snyggt B_Good...hejar på dig...tog faktiskt bort Örjans i nästa så de blir att leva farligt värre..haha..! Billigt detta silver..!