[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-17 13:37:35
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-17 13:57:03
|
|
Stickans kamel blir svårslagen...om inte något med barfotan ställer till de...bra i de här två starterna har han varit o här står han bra till för att greja ledningen..möjlig spik...! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-06-18 02:43:47  Stickans kamel blir svårslagen...om inte något med barfotan ställer till de...bra i de här två starterna har han varit o här står han bra till för att greja ledningen..möjlig spik...! 
Answer to: "Stickans kamel blir svårslagen...om inte något med barfotan st&"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Alfa Da Vinci fram o baklänges 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-18 10:06:58  Alfa Da Vinci fram o baklänges 
Answer to: "Alfa Da Vinci fram o baklänges ;)"
|
|
Bra häst Hogan...lite start trög...o hamnar sist....Björn har stor chans på spets...sedan ska Jocke passera ett helt fält med några spår på vägen...fördel Björnis.....! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-06-18 12:29:03  Bra häst Hogan...lite start trög...o hamnar sist....Björn har stor chans på spets...sedan ska Jocke passera ett helt fält med några spår på vägen...fördel Björnis.....! 
Answer to: "Bra häst Hogan...lite start trög...o hamnar sist....Björn ha"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Alltså ALFAS har ju imponerat men också sprungit på sig mycket pengar och börjar stå tufft till i loppen nu. Ett mycket tidigt streck är ju OPITERGIUM som har hittat stilen lite på slutet och hittar han ryggen på ALFAS under slutrundan så kan han helt klart utmana, mötte bra hästar sist och känslan är väl att kort inte är hans bästa distans. Nu kan det ju vara så enkelt att Goop bara leder runt om eftersom Jocke har kört lite försiktigt på slutet och jag tror att han vill ge honom ett lite snällt lopp även här för att inte knäcka skallen på honom och då ska mycket till att dom hinner ikapp.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-20 19:07:57  Alltså ALFAS har ju imponerat men också sprungit på sig mycket pengar och börjar stå tufft till i loppen nu. Ett mycket tidigt streck är ju OPITERGIUM som har hittat stilen lite på slutet och hittar han ryggen på ALFAS under slutrundan så kan han helt klart utmana, mötte bra hästar sist och känslan är väl att kort inte är hans bästa distans. Nu kan det ju vara så enkelt att Goop bara leder runt om eftersom Jocke har kört lite försiktigt på slutet och jag tror att han vill ge honom ett lite snällt lopp även här för att inte knäcka skallen på honom och då ska mycket till att dom hinner ikapp.
Answer to: "Alltså ALFAS har ju imponerat men också sprungit på sig m"
|
|
Alfas struken...blir väl Opitergium som får dra tåget nu från den volten...! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-06-20 22:49:54  Alfas struken...blir väl Opitergium som får dra tåget nu från den volten...! 
Answer to: "Alfas struken...blir väl Opitergium som får dra tåget nu f"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Ja den strykningen är väl egentligen bara gynnsam för Goop men jag skulle nog inte lita helt på den. Finns en del ganska hyggliga på start som nog vill vara med om favoriten inte är lika bra som alla väntar sig. Hertig Shim har vunnit V75 på distansen,både Nescafe och Just Magic har farten att utmana,Navigator lite ner i klass här tycker jag.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-21 09:42:21  Ja den strykningen är väl egentligen bara gynnsam för Goop men jag skulle nog inte lita helt på den. Finns en del ganska hyggliga på start som nog vill vara med om favoriten inte är lika bra som alla väntar sig. Hertig Shim har vunnit V75 på distansen,både Nescafe och Just Magic har farten att utmana,Navigator lite ner i klass här tycker jag.
Answer to: "Ja den strykningen är väl egentligen bara gynnsam för Goop m"
|
|
Ja finns ju lite farhågor..hästen har varit skadad o inte gjort så många starter..tagit av skorna har man gjort..har inte världens bästa framsteg heller tycker ja mig se...men hästen verkar stark o Goop upp gör ju inte saken sämre precis..är nog Nescafe som är hårdast utmanare...verkar stark också....gick ju väldigt bra i Norge..o Uffe o Reijo är ju inte fel...! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-06-22 11:21:20  Ja finns ju lite farhågor..hästen har varit skadad o inte gjort så många starter..tagit av skorna har man gjort..har inte världens bästa framsteg heller tycker ja mig se...men hästen verkar stark o Goop upp gör ju inte saken sämre precis..är nog Nescafe som är hårdast utmanare...verkar stark också....gick ju väldigt bra i Norge..o Uffe o Reijo är ju inte fel...! 
Answer to: "Ja finns ju lite farhågor..hästen har varit skadad o inte gjort "
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Opitergerium har man väntat länge på ska blomma ut, kanske på väg o göra det nu snart när en ny tränare tagit över, ska ju med på kupongen men ingen spik, tycker Westholms Navigator är värd en seger snart, okej vet inte om formen är 100% längre men han startar ju vecka efter vecka så, sen en Quirre i spets o får trolla bort lite kan bli svårfångad, har spetsläge här.
Ett skrällbud som avsluta sylvasst senast är Online D´amour, kan se Johnny Takter komma loss i början på upploppet från 3-4:e invändigt sen flyger lågt till en enkel seger o 10 ggr degen  
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-22 12:12:07  Opitergerium har man väntat länge på ska blomma ut, kanske på väg o göra det nu snart när en ny tränare tagit över, ska ju med på kupongen men ingen spik, tycker Westholms Navigator är värd en seger snart, okej vet inte om formen är 100% längre men han startar ju vecka efter vecka så, sen en Quirre i spets o får trolla bort lite kan bli svårfångad, har spetsläge här.
Ett skrällbud som avsluta sylvasst senast är Online D´amour, kan se Johnny Takter komma loss i början på upploppet från 3-4:e invändigt sen flyger lågt till en enkel seger o 10 ggr degen  
Answer to: "Opitergerium har man väntat länge på ska blomma ut, kanske "
|
|
Tittat på Johnnys..måste få ett fint uppdrag...var ute i dödens sist när Johnny körde o sådant går inte...skaplig form på den kanten tycker ja...Opitergium är en imponerande kamel...o är nog 3:dje häst..men åker nog på lite spår i svängarna här...tja börjar man gardera de 2 på framspår så är de här plus några till tänkbara...bara man har råd...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-22 16:45:29 Edited(1): 2014-06-22 16:47:47
|
|
Mycket babbel nu från Gojorna...lätta boots på nu på Björns...tyckte framsteget o vikten var något som skulle behöva åtgärdas...!  Fick ta ut volten rejält...nu får vi se om Uffe trycker på...? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-22 16:52:33
|
|
Promenad i parken...så vart de..hästen är stark o Uffe hade behövt trycka rejält...var ju likadant när Erik körde till på upploppet sist också...bra spik var detta...men loppen innan var bara att glömma för mig idag ! 
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2014-06-22 17:48:14  Promenad i parken...så vart de..hästen är stark o Uffe hade behövt trycka rejält...var ju likadant när Erik körde till på upploppet sist också...bra spik var detta...men loppen innan var bara att glömma för mig idag ! 
Answer to: "Promenad i parken...så vart de..hästen är stark o Uffe hade"
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Blev 5 5or idag plus några hundra tillbaka på dubbeln.
Flemming i andra går väl att hitta men var så inställd på spik där. Däremot är jag lite less att man väljer bort Reven i guld på 5 streck. Valde mellan den och Obi Wan och tyvärr så blev det Obi Wan.
Drygt 1200 kr till nästa veckas spelkassa...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-06-22 18:31:22  Blev 5 5or idag plus några hundra tillbaka på dubbeln.
Flemming i andra går väl att hitta men var så inställd på spik där. Däremot är jag lite less att man väljer bort Reven i guld på 5 streck. Valde mellan den och Obi Wan och tyvärr så blev det Obi Wan.
Drygt 1200 kr till nästa veckas spelkassa...
Answer to: "Blev 5 5or idag plus några hundra tillbaka på dubbeln.
Flemmin"
|
|
Bra gjort...ändå...dubbeln var ju möjlig...men var de där med bakspåret...mycket smart matchat av tränaren till Royal..o den gick i lås..! Vi får komma igen till finalerna..! Trevlig kväll !! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|