Jämför för mycket med Farsan...kan inte hjälpa de...! Kört 18 i jobb med denna säger Erik...tufft o tro han är så bra direkt...känns fel o årsdebuta så här...är hästen fågel fisk eller mitt i mellan..omöjligt för oss spelare o bedöma detta..! Nu såg ja provstarten o de var mycket bra...men de var så daxs på streck spelet...!
Nästa vecka ska jag ge 2 bra spikar. Jag brukar sätta spikarna 8)10 när jag kör med 2 spikar men dem gångerna jag provat 3 spikar så åker man oftas dit på en spik. Kan man lägga ut sina system på någon sida här.
Nästa vecka ska jag ge 2 bra spikar. Jag brukar sätta spikarna 8)10 när jag kör med 2 spikar men dem gångerna jag provat 3 spikar så åker man oftas dit på en spik. Kan man lägga ut sina system på någon sida här.
80% är sjukt bra, någon som vet vad man landar på om man rakt av kör de två största favoriterna över 1år? mellan 60-70% kanske? fast går de två största favoriterna in brukar det bli halvdana utdelningar.
Haha...jag är luttrad o säger lycka till som vanligt...! Fixar någon med listorna eller ska ja lägga upp i morgon ? För Ni är väl sugna på dessa nu antar jag ? Apropå Söndagen...blir ju V75 då med...vi får va flitiga den här tiden på året...!