Jaha då "kör" vi....Dagens goda gärning eller..beror på hur man ser de....tänkte stå över men så ser man någon intressant kamel som man vill följa...o så där jättetråkiga lopp är de ju inte...har sett betydligt sämre omgångar....So come on Boys !!
Jaha då "kör" vi....Dagens goda gärning eller..beror på hur man ser de....tänkte stå över men så ser man någon intressant kamel som man vill följa...o så där jättetråkiga lopp är de ju inte...har sett betydligt sämre omgångar....So come on Boys !!
Jag vill minnas att jag hånades lite när jag trodde mycket på NISSAN BROLINE näst sist i ett Klass 2 försök, nu är i finalen i Drottning pokalen efter försöksseger.....Kanske får svårt att vinna här dock. Mellby förstahäst eller Örjan som kan gynnas om det gasas på därframme. Starkt att ta finalplatsen direkt i årsdebuten och lär vara rejält förbättrad nu.
Jag vill minnas att jag hånades lite när jag trodde mycket på NISSAN BROLINE näst sist i ett Klass 2 försök, nu är i finalen i Drottning pokalen efter försöksseger.....Kanske får svårt att vinna här dock. Mellby förstahäst eller Örjan som kan gynnas om det gasas på därframme. Starkt att ta finalplatsen direkt i årsdebuten och lär vara rejält förbättrad nu.
Öppet lopp detta känns de som...antar dom tänker köra skolöst på D´one..men ja är inte hundra på att de går ändå...värmningen o provstarter får utvisa..men framspåren är intressanta..! Örjan favo på strecken...i de tre första loppen..tror inte riktigt på de..här ska fällas..!
Tro mest på Air Frame, sitter i ledningen troligtvis sen vet jag inte vem ska drar upp tempot.. Örjan kankse kör fram och lägger sig i dödens men lär nog inte trycka upp tempot..
Va ska man tro de blir för omsättning ? Dubbelt en "vanlig" V86-kväll...alltså runt 36 mille....allt över de vore bra..kanske testas detta nu..V75 på onsdagar o inte delat utan vandrar runt precis som med lördagarna..?