Kul med lite stålar till nästa helg...Redén har två fina hästar som vinnar nästa gång..tur ja körde med V7 rakt över...! Fint väder o de blir grillat ikväll o Rött Vin eller hur Soberano...? Vi kör hårt nästa vecka också..!
Kul med lite stålar till nästa helg...Redén har två fina hästar som vinnar nästa gång..tur ja körde med V7 rakt över...! Fint väder o de blir grillat ikväll o Rött Vin eller hur Soberano...Vi kör hårt nästa vecka också..!
Var det flerbongen som satt? Hur mycket blev det? Ja du, jag har tagit ett par öl till maten och håller på och somnar, blir nog inget vin idag. Tråkig omgång och typisk sån omgång som jag inte sätter. Nya tag på Lördag. Spikar har man ju redan. BBS Sugarlight och Ni Talar Bra Latin.
Var det flerbongen som satt? Hur mycket blev det? Ja du, jag har tagit ett par öl till maten och håller på och somnar, blir nog inget vin idag. Tråkig omgång och typisk sån omgång som jag inte sätter. Nya tag på Lördag. Spikar har man ju redan. BBS Sugarlight och Ni Talar Bra Latin.