1
[ 2
]
|
Soberano
|
Posted: 2014-04-26 22:34:57  Vilken tur det inte var mer då, gav väl 52 tusen på Jennifers nu, så det blev ett skutt neråt, jag trodde på 4-5000 tusen åtminstone, men norrmannen var ganska påpassad o säkert spikad i hela Norge 
Fick in lite på 6 rätt V75an så jag får va nöjd ändå eller nöjd blir man sällan o man får igen pengarna iaf, det är den stora smällen man letar efter....3 sexor o ett gäng femmor blev 1650:- får bli ett par nya gympaskor till sommaren så man kan kuta runt på banorna lite 
Answer to: "Vilken tur det inte var mer då, gav väl 52 tusen på Jennif"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Vilken omgång pratar du om nu? 3 sexor idag borde varit 11427 + ett gäng 5:or så borde du ha till ett antal skor kan man tycka. Är du alltid så snurrig eller vad händer?
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-27 11:43:19  Vilken omgång pratar du om nu? 3 sexor idag borde varit 11427 + ett gäng 5:or så borde du ha till ett antal skor kan man tycka. Är du alltid så snurrig eller vad händer?
Answer to: "Vilken omgång pratar du om nu? 3 sexor idag borde varit 11427 + ett g"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
nä men ett slitet tangentbord, får trycka ashårt, blev en etta för lite och tack för att du är så uppmärksam som vanligt mr perfekt
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-27 15:05:21  nä men ett slitet tangentbord, får trycka ashårt, blev en etta för lite och tack för att du är så uppmärksam som vanligt mr perfekt
Answer to: "nä men ett slitet tangentbord, får trycka ashårt, blev en "
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Fast det blev inte bara en etta för lite, du missade på alla belopp som du skrev. Men snyggt försök till räddning
Grattis också! Du kan nog till och med unna dig en korv med bröd när du kutar runt med nya dojjorna. 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-27 16:50:03  Fast det blev inte bara en etta för lite, du missade på alla belopp som du skrev. Men snyggt försök till räddning
Grattis också! Du kan nog till och med unna dig en korv med bröd när du kutar runt med nya dojjorna. 
Answer to: "Fast det blev inte bara en etta för lite, du missade på alla bel"
|
|
Ok privatdeckarn, jag var med i ett andelsspel och kunde inte se på öret vad det blev, för han som gjorde det satt med kvittot, jag var med på 1/10 men ni som är så bra på räkna kan väl nu räkna ut vad det blev, eller ska ni dra fler förhastade meningar....jag hade bara räknat snabbt vad jag trodde det blev och det var mellan 1500 - 2000 på en höft, men jag var osäker på hur många femmor det blev...så därför va jag ironisk o sa att det blir ett par gympaskor, de senaste jag köpte kostade 1699:-
Men jag fattar ännu inte varför ni ska vara så negativa och leta massa fel eller misstänkliggöra mig, mest besviken blir man när det är med folk man snackat trav med här sen 2008 och inte gjort ett jota....och det är inte konstigt man gått från 500 inlägg här inne om året till kanske 50 det beror på kvickskallar som ska veta bäst innan de vet ett jävla dugg.
Trevlig helg du också trots att jag vet att nu skriver du väl snygg räddning nr 2 eller nått.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-27 17:02:28
|
|
Hur fan vet du det? du vet väl inte hur många femmor det var, så stäng käften i fortsättningen....det luktar barnmat
 Fast det blev inte bara en etta för lite, du missade på alla belopp som du skrev
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-27 17:09:34  Ok privatdeckarn, jag var med i ett andelsspel och kunde inte se på öret vad det blev, för han som gjorde det satt med kvittot, jag var med på 1/10 men ni som är så bra på räkna kan väl nu räkna ut vad det blev, eller ska ni dra fler förhastade meningar....jag hade bara räknat snabbt vad jag trodde det blev och det var mellan 1500 - 2000 på en höft, men jag var osäker på hur många femmor det blev...så därför va jag ironisk o sa att det blir ett par gympaskor, de senaste jag köpte kostade 1699:-
Men jag fattar ännu inte varför ni ska vara så negativa och leta massa fel eller misstänkliggöra mig, mest besviken blir man när det är med folk man snackat trav med här sen 2008 och inte gjort ett jota....och det är inte konstigt man gått från 500 inlägg här inne om året till kanske 50 det beror på kvickskallar som ska veta bäst innan de vet ett jävla dugg.
Trevlig helg du också trots att jag vet att nu skriver du väl snygg räddning nr 2 eller nått.
Answer to: "Ok privatdeckarn, jag var med i ett andelsspel och kunde inte se på &"
|
|
Ok, bra, då var det ju rätt från början men du förstod väl att jag skojade med dig med tanke på Soberanos inlägg?
Börja inte med nya konspirationer om att jag/vi/någon letar efter fel eller försöker misstänkliggöra dig. Jag ville bara gratulera dig och passade på att skoja lite. Ta inte allting så allvarligt/personligt.
Jag förstår verkligen inte vad du har emot mig?
Jag har som sagt inget emot dig och det skulle vara skönt att kunna föra en normal diskussion med dig utan att det alltid ska misstänkliggöras eller letas "kvickskallar".
Ha en härlig söndagkväll nu!
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-28 02:45:23  Ok, bra, då var det ju rätt från början men du förstod väl att jag skojade med dig med tanke på Soberanos inlägg?
Börja inte med nya konspirationer om att jag/vi/någon letar efter fel eller försöker misstänkliggöra dig. Jag ville bara gratulera dig och passade på att skoja lite. Ta inte allting så allvarligt/personligt.
Jag förstår verkligen inte vad du har emot mig?
Jag har som sagt inget emot dig och det skulle vara skönt att kunna föra en normal diskussion med dig utan att det alltid ska misstänkliggöras eller letas "kvickskallar".
Ha en härlig söndagkväll nu!
Answer to: "Ok, bra, då var det ju rätt från början men du fö"
|
|
Ok, no hard feelings, kan erkänna att jag har temprament jag är pizzabagare, neej jag skoja bara men haft ett par otroligt tråkiga händelser här inne bl.a när jag blev anklagad för fusk av Rotagg, var några till men han förföljde en o aldrig gav upp, o måttet var rågat när han säger att han vet i vilken skola min lilla son gick i och där går gränsen tycker jag...men det är historia nu.
Nu har försommaren har slagit till känns det som, och det bästa med denna årstid förutom solen, är att nu börjar kanonerna titta fram även dom blivande, och idag är det exakt en månad kvar till sista helgen i maj och Elitloppet, så låt oss röka en fredspipa och njuta av sporten istället.
Peace brother!! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-28 10:05:45  Ok, no hard feelings, kan erkänna att jag har temprament jag är pizzabagare, neej jag skoja bara men haft ett par otroligt tråkiga händelser här inne bl.a när jag blev anklagad för fusk av Rotagg, var några till men han förföljde en o aldrig gav upp, o måttet var rågat när han säger att han vet i vilken skola min lilla son gick i och där går gränsen tycker jag...men det är historia nu.
Nu har försommaren har slagit till känns det som, och det bästa med denna årstid förutom solen, är att nu börjar kanonerna titta fram även dom blivande, och idag är det exakt en månad kvar till sista helgen i maj och Elitloppet, så låt oss röka en fredspipa och njuta av sporten istället.
Peace brother!! 
Answer to: "Ok, no hard feelings, kan erkänna att jag har temprament jag är p"
|
|
Tråkigt att höra! Idioter finns överallt. Tyvärr.
Den här fredspipan har jag väntat på. Visst kan jag "låta" otrevlig och ibland uttrycker jag mig klumpigt men i ärlighetens namn har jag aldrig haft något emot dig hogan. Det var bara en fråga där jag inte höll med dig och sedan kändes det som vi knappt kunde vistas i samma "rum". Så fort jag sträckte ut en hand så ignorerade du mig och om du läser det du skrev här ovanför så snedtände du direkt. Jag antar att du inte skrivit likadant om låt säga dujorha eller Soberano skrivit det jag skrev.
Vi kommer säkert ha olika åsikter igen men kom ihåg att det i sådana fall inte är emot dig som person. Jag gillar dig hogan och du behövs här för att hålla liv. Du är lika mycket inventarie som dujorha, haha. Jag är inte här på zonen för att skaffa ovänner, däremot har jag åsikter om både travet i verkliga livet och travet i den fiktiva världen som ibland inte är precis vad alla andra tycker.
Låt oss njuta av sporten och framtida diskussioner om allt och ingenting här på zonen.
Fred
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-29 01:51:38  Tråkigt att höra! Idioter finns överallt. Tyvärr.
Den här fredspipan har jag väntat på. Visst kan jag "låta" otrevlig och ibland uttrycker jag mig klumpigt men i ärlighetens namn har jag aldrig haft något emot dig hogan. Det var bara en fråga där jag inte höll med dig och sedan kändes det som vi knappt kunde vistas i samma "rum". Så fort jag sträckte ut en hand så ignorerade du mig och om du läser det du skrev här ovanför så snedtände du direkt. Jag antar att du inte skrivit likadant om låt säga dujorha eller Soberano skrivit det jag skrev.
Vi kommer säkert ha olika åsikter igen men kom ihåg att det i sådana fall inte är emot dig som person. Jag gillar dig hogan och du behövs här för att hålla liv. Du är lika mycket inventarie som dujorha, haha. Jag är inte här på zonen för att skaffa ovänner, däremot har jag åsikter om både travet i verkliga livet och travet i den fiktiva världen som ibland inte är precis vad alla andra tycker.
Låt oss njuta av sporten och framtida diskussioner om allt och ingenting här på zonen.
Fred
Answer to: "Tråkigt att höra! Idioter finns överallt. Tyvärr.
D"
|
|
Har inget emot dig heller, det har varit ren otur att det råka bli dig, blev lite lessen över Soberanos ord också, för det var han jag mena att jag pratat mkt med sen 2008 faktiskt den förste jag var i kontakt med, trodde inte han skulle va ironisk o fråga vilken omgång, och snurrigare än vanligt på öppet forum, jag har aldrig gjort dt mot honom eller de jag är lite mer vän med, aktar mig över huvudtaget då jag ej vill trycka ner folk eller nedvärdera, eller ens göra narr på deras bekostnad.
Jag försöker va trevlig mot de flesta och som gamla ordspråket vill jag bemöta andra , som jag själv önskar bli bemött av dom, sen vet jag att man inte kan gilla alla men för min del krävs det en anledning till det...och jag har fått några ovänner här inne men mest vänner, ingen är fullkomlig o jag har aldrig påstått utan jag har nog också slarvat, eller som att jag kan tända till ibland, mest mot såna man hamnat i dispyt med, annars är jag dom som känner mig, schysst, trevlig, ödmjuk, social, sen är jag rättvis o ärlig, det är ngt som e viktigt för mig, därför dampade jag nog extra på Rotagg som försökte måla upp en bild att jag fuskade inne på travzonen
Speciellt när jag hade jagat fusk här inne då avelsfusket va på tapeten, så jag fick tillsammans med 2-3 andra det som uppgift att hjälpa Eriksson att stävja fusk.
Tycker inget fel att du har andra åsikter o sånt, desto roligare än alla som är lika så tycker jag udda e mer intressant, så vi kan höras på PM framöver, o även här, men kan va kul o reda ut missförstånd, bäst mot sånt är kommunicera.....jag tror jag tog åt mig som sagt var, för jag satt o undrade om Soberano skämtade eler om han fått mens han också, han kunde ha skrivit till min postlåda, men just därför kanske det var ett skämt, jag vet inte ännu då jag har varit busy med laga bilen sista veckan, åkte på 8000 på hjullager som va slut, bilen lät som den åkte på fälgarna, sen köpte jag nya sommardäck också då de andra var helt slut.
Passar över pipan till dig, nu är det fred
Ha en trevlig vecka så hörs vi nog på lördag om inte annat 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2014-04-29 13:08:04  nä men ett slitet tangentbord, får trycka ashårt, blev en etta för lite och tack för att du är så uppmärksam som vanligt mr perfekt
Answer to: "nä men ett slitet tangentbord, får trycka ashårt, blev en "
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag ber om ursäkt om du tog det så personligt. Just det faktum att vi haft kontakt ända sedan starten i princip gjorde att jag faktiskt trodde att du kunde ta en gliring.
Grattis till din vinst i alla fall 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2014-04-30 07:05:42  Jag ber om ursäkt om du tog det så personligt. Just det faktum att vi haft kontakt ända sedan starten i princip gjorde att jag faktiskt trodde att du kunde ta en gliring.
Grattis till din vinst i alla fall 
Answer to: "Jag ber om ursäkt om du tog det så personligt. Just det faktum a"
|
|
Topp, den godtar jag direkt...du känner mig, kan dampa till 5 min sen är allt lugnt,
så jag kan också be om ursäkt för jag borde lärt mig här inne att inte ta allting så hårt,
ända jag kan peka på till mitt försvar, jag tror det där med Rotagg påverkade mig mer
än jag trodde och som i sin tur gjort att man hamnat i försvarställning med taggar utåt,
och det är ju inte bra för jag har altid varit lugn o trygg i mig själv.
Så nu känns allt bra igen, och tack för du skrev gamle vän.
Nu blickar vi framåt o Örebro till helgen, och glömmer det här.
Vi hörs på p.m som vanligt 
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|