1
2
[ 3
]
|
travspelarn
|
Posted: 2014-04-06 21:04:32  Precis! Lutfi har egentligen omotiverat dåligt rykte. Samtidigt vet man ju varför då "alla" kommer ihåg styrningarna där han kastar loss till dödens även om han sitter bra till i andraspår. Jag har inte släppt några styrningar där jag spikat Kolgjini så kanske är jag lite väl långsint. Tycker han har mognat till viss del som kusk och jag undrar om någon annan tränare har så många vältränade och fina hästar?
Kanske går Adrian i sin fars fotspår och blommar ut när han blir äldre. Har stor respekt för deras stall samtidigt som jag kan riva mitt hår när Ludde ska fram till dödens i stenhårt tempo för att slockna på sista bortre.
Vilken utläggning det blev!
Apropå snack. Hörde att en travtränare i Jämtland är häktad för våldtäkt. Antar att ni vet vem det är så jag lägger inte fram något namn då han inte är dömd ännu. Det jag undrar är om någon vet mer om vad som hänt? Finns ju en del jämtlänningar här har jag förstått.
Answer to: "Precis! Lutfi har egentligen omotiverat dåligt rykte. Samtidigt vet m"
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
Detta är väl en gammal nyhet från jul 2012, samma tränare dog i slutet av förra året. Om det inte hänt ännu en gång uppe i jämtland?
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-06 21:58:47 Edited(1): 2014-04-06 22:00:23  Detta är väl en gammal nyhet från jul 2012, samma tränare dog i slutet av förra året. Om det inte hänt ännu en gång uppe i jämtland?
Answer to: "Detta är väl en gammal nyhet från jul 2012, samma trän"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Det här är nytt. ÖP
Eller ganska i alla fall.
|
|
Reply
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2014-04-09 22:03:58  Det här är nytt. ÖP
Answer to: "Det här är nytt. [url=http://op.se/sport/1.7008832-sportprofil-ha"
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Jag vet vem det är men inte vad som hänt. Känner dock en vän som har häst hos personen ifråga. Försöker luska ut lite mer.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-04-10 09:37:45
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Är detta relevant o ta upp? Tycker inte de...  Ja får slänga upp listorna istället!
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-10 13:07:17  Är detta relevant o ta upp? Tycker inte de...  Ja får slänga upp listorna istället!
Answer to: "Är detta relevant o ta upp? Tycker inte de...:( Ja får slä"
|
|
Klart det är relevant. Är det inte ett travforum? Vi måste granska kuskarna, tränarna och andra som beter sig som idioter. Visst skulle man kunna starta en ny tråd men det får bli när domen kommer, om han blir fälld så att säga.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-04-10 13:31:01  Klart det är relevant. Är det inte ett travforum? Vi måste granska kuskarna, tränarna och andra som beter sig som idioter. Visst skulle man kunna starta en ny tråd men det får bli när domen kommer, om han blir fälld så att säga.
Answer to: "Klart det är relevant. Är det inte ett travforum? Vi måste "
|
|
Nä det är inte relevant....jösses...!  Frugan är utredare hos Harry...har ingen tanke på att fråga....har inte med detta o göra !! 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-10 13:39:09  Nä det är inte relevant....jösses...!  Frugan är utredare hos Harry...har ingen tanke på att fråga....har inte med detta o göra !! 
Answer to: "Nä det är inte relevant....jösses...!:( Frugan är utred"
|
|
Vad snackar du om nu? Hur kan det inte vara relevant när en travtränare kan ha begått något så vidrigt som en våldtäkt? Harry? Fattar verkligen inte vad du menar nu.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-04-10 13:45:46  Vad snackar du om nu? Hur kan det inte vara relevant när en travtränare kan ha begått något så vidrigt som en våldtäkt? Harry? Fattar verkligen inte vad du menar nu.
Answer to: "Vad snackar du om nu? Hur kan det inte vara relevant när en travtr&aum"
|
|
Ok glöm de...tycker inte de har med trav att göra...utan o gå in på själva brottet...Harry=Polisen...ja slutar härmed o kommentera mer i denna fråga !
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-04-10 13:55:07  Ok glöm de...tycker inte de har med trav att göra...utan o gå in på själva brottet...Harry=Polisen...ja slutar härmed o kommentera mer i denna fråga !
Answer to: "Ok glöm de...tycker inte de har med trav att göra...utan o g&arin"
|
|
Ok. Så travtränare som begår brott ska vi bara låta vara. Finns många inom travet som beter sig illa och detta ska uppmärksammas är min åsikt. Men visst om du hellre vill lägga locket på så får du självklart tycka det. Personligen tror jag att på ett travforum kan detta vara intressant speciellt om han blir dömd. Vem vill ha en häst hos en våldtäktsman? Inte jag i alla fall. Du glömmer väl aldrig tränaren som gillade väl unga tjejer? Ska vi bara skippa det för det "har inget med travet att göra"? Kanske finns det någon som går in här och läser och får upp ögonen för vilka man inte ska hjälpa.
Men men alla tycker vi olika. Forum är forum och allt kan inte falla alla i smaken.
|
|
Reply
|
|
1
2
[ 3
]
|