| [		1
		] | 

|  | Posted: 2014-03-07 15:57:45 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Hur djäkla tufft är detta...trodde på lite chans med en fin avslutning med Hockey o Örjan både på dubbeln o V65:an..så är Rebellion helt under isen o Jorma vinner med skolös oddsar kamel...hopplöst !!  | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2014-03-07 17:56:59 Answer to: "Hur djäkla tufft är detta...trodde på lite chans med en fin" Hur djäkla tufft är detta...trodde på lite chans med en fin avslutning med Hockey o Örjan både på dubbeln o V65:an..så är Rebellion helt under isen o Jorma vinner med skolös oddsar kamel...hopplöst !!  | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Sandra kompenserade dagens förluster    Rebellion spikade jag på "allt", det var nog därför han presterade så bra. Det går bra för den där tränaren, hon som vann två idag. Stallform! V75! | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2014-03-07 18:46:30 Answer to: "Sandra kompenserade dagens förluster :) Rebellion spikade jag på" Sandra kompenserade dagens förluster    Rebellion spikade jag på "allt", det var nog därför han presterade så bra. Det går bra för den där tränaren, hon som vann två idag. Stallform! V75! | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Jojo Sandra räddar allt va ? Har aldrig hört talas om denna Sophie Ställberg...!  | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2014-03-08 03:18:44 Answer to: "Jojo Sandra räddar allt va ? Har aldrig hört talas om denna Sophi" Jojo Sandra räddar allt va ? Har aldrig hört talas om denna Sophie Ställberg...!  | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Internationella kvinnodagen!? Sandra spelexpert och Tillman tar expertrollen i kommentatorsbåset. Gör inget om jag spricker i första imorgon! Trav när det är som bäst. Läge att spela in på VHS och kolla på varje lördag? | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2014-03-08 09:19:10 Answer to: "Internationella kvinnodagen!? Sandra spelexpert och Tillman tar expertrolle" Internationella kvinnodagen!? Sandra spelexpert och Tillman tar expertrollen i kommentatorsbåset. Gör inget om jag spricker i första imorgon! Trav när det är som bäst. Läge att spela in på VHS och kolla på varje lördag? | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Jaha du....ser att du är ett stort fan!   | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |