Jo dom borde hinna dit. GRÄFT BERRA kanske kan hitta till spets och håller bra men nog måste det bli svårt att stå emot 40 hästarna. Tipset till JÄRVSÖ RUNE som har bästa kusken och kanske blir den som tar rätt beslut.
Jo dom borde hinna dit. GRÄFT BERRA kanske kan hitta till spets och håller bra men nog måste det bli svårt att stå emot 40 hästarna. Tipset till JÄRVSÖ RUNE som har bästa kusken och kanske blir den som tar rätt beslut.
Hinner verkligen hästarna som står längst bak ikapp på kort? Dagens svåraste lopp tycker jag och det känns lite lotto över det hela. Stamping + JOP + Dag + Berra + Bergh + Rutger = helgarderat men dyrt.
Hinner verkligen hästarna som står längst bak ikapp på kort? Dagens svåraste lopp tycker jag och det känns lite lotto över det hela. Stamping + JOP + Dag + Berra + Bergh + Rutger = helgarderat men dyrt.
Finns ju inga garantier i trav, men jag tycker det är mest skräp på start. Tycker inte distansen _borde_ spela så stor roll när det är sådan klassskillnad.
Då måste travet bli bättre...var inte fullgott i de 2 senaste starterna..kan liksom inte köra på hästen...då börjar han takta ur i bak kärran..! JOP:an har sin kamel barfota runt om..va fan är de..ingen annan vågar barfota bak...löjligt !!
Absolut...han har 4 kameler med här så han lär hämta hem sina täckningsbidrag ändå...utan att köra med sådana här valser..! Fin på Stamping..god chans..om han håller undan från voltkamraterna..! Snyggt !
Hoppas på dig nu !!
Ser de..nu får vi kolla om Piraten har någon chans mot Beckis..som ser fin ut o då får vi nog en indikation på hur Marre kan klara sig i morgon..! Såg fin ut den där Turbo..men ja spelade inte...tyvärr..! Djävlar va dom kör...!