Se på fan..Wallis tar ut sin kamel utan kvallopp eller en vanlig start..buuuuuu säger ja..! 3 starter förra året o så är de så förbannat kravlöst..in med spelobjektet bara...!
Cruella...spetsar..kan aldrig tänka mig att Örjan försöker svara med sin...de utifrån är dåliga från start..spets o slut kan de va..! 10 o 11 har ju lite form är väl motståndet här..!
Jag tycker att spiken känns given. ABBORREN tidigt motbud men med tanke på uppehållet så tror jag inte att Jorma kör livet ur henne. Det blir nog favoriten enkelt till spets, 1.16 första 1000 och sen kör Jorma och Claes vad dom kan sista 800 och blir 1 och 3:a med en bra spurtande Captivating som kniper andrapriset före en tapper Aborre. Skrällarna får fiska efter i andra lopp.
Jag tycker att spiken känns given. ABBORREN tidigt motbud men med tanke på uppehållet så tror jag inte att Jorma kör livet ur henne. Det blir nog favoriten enkelt till spets, 1.16 första 1000 och sen kör Jorma och Claes vad dom kan sista 800 och blir 1 och 3:a med en bra spurtande Captivating som kniper andrapriset före en tapper Aborre. Skrällarna får fiska efter i andra lopp.
Lämpligt att plocka bort kraven på start innan V75....i den här prop..spelobjekt vill man ha så här...tänker på spelare nej inte alls de ska bara hålla käft o spela...Jösses..rena "kul" snacket nu under lunch-liven på fredagen....!
Vill spika Mercury i sista så jag hade faktiskt råd att lite onödigt gardera upp Cruella här med 3,5,10 i förhoppning att få pengar snarare än att jag tror att hon förlorar. Vinner Oppertunity nu så blir jag gravt besviken på Johan Untersteiner som går ut med att han tror att hästen inte vinner..
Nä de här loppet vart de en rejäl öppning på Cruella men hon har ett huvud av guld...! Gorgina var usel sist o de här var lika dåligt..inget att åka med i Svedala...!