Jag är inne på att låsa på 6 och 13 som känns hetast i mina ögon. Norrmännen går i princip alltid bra när dom kommer över och FÖYNLAND KONGEN var kalasfin näst sist och är han lika fin nu så får dom andra vara bra för att stå emot.
Jag är inne på att låsa på 6 och 13 som känns hetast i mina ögon. Norrmännen går i princip alltid bra när dom kommer över och FÖYNLAND KONGEN var kalasfin näst sist och är han lika fin nu så får dom andra vara bra för att stå emot.
JOP sätter upp grabbarna när de är mycket o köra om...väldigt bra var Närby sist..som skolös...Järvsö är en fegis som man aldrig vet var man har...Erik kan få till de ibland...Gunnar brukar ladda till sådana här lopp..tänker på Nordvanja..!
Vet inte..hur är de med barfotan...? Båda hästarna verkar gå bra mycket bättre med den balansen..o några 27 tider på första volten räcker inte..! Måste ner mot 26,5 om de ska gå o de tror ja ingen mäktar på första volten...! Tror vinnaren finns på 20-volten..Norsken kanske behöver skolöst också från 40 för att räcka..!
Vet inte..hur är de med barfotan...båda hästarna verkar gå bra mycket bättre med den balansen..o några 27 tider på första volten räcker inte..! Måste ner mot 26,5 om de ska gå o de tror ja ingen mäktar på första volten...! Tror vinnaren finns på 20-volten..Norsken kanske behöver skolöst också från 40 för att räcka..!
Jo Rote Jon behöver gå barfota så man får avvakta tills det finns mer information. Öppet lopp med flera bra hästar. 5-6 streck och man kan känna sig ganska säker.
Nordvanja ser inte så stabil ut första biten..Gunnar har bra tag i henne o sitter o passar...näst sist vart de galopp helt ostört...sist så vart de idealiskt lopp med draghjälp fram till upploppet o en galopperade dödens häst så de var bara o köra på..Uffe på innerspåret känns som en säkrare kamel...JOP:en trodde mest på sin samt Nordvanja o Norsken..kanske de bara behövs en..Uffes så går funderingarna nu innan man får reda på skoinfon..!
Uffe verkar uppåt på Närby ändå trots kanske skor bak...Norsken också rätt positiv...får ta båda dom då..!
Skor på Norsken..är säkert bästa hästen o har tydligen gått 23-tid ändå med skor..!
Ingen höjdare på någon av förhandarna...Melanders felade som ja trodde hon skulle göra..Närby bara dålig o även Norsken...kanske behöver gå skolös..! Erik höll på att skrälla med den här ojämna djäveln...eller är de toppat till de här loppet...?