1
[ 2
]
|
Jimson
|
Posted: 2013-12-05 17:16:18 Visserligen ligger ju Melander bakom Eriks förlust med Drillbit men man kan ju inte påstå att Drillbit särskilt bra heller. 1.12.1 ska Drillbit kunna gå på utan att kämpa.
Answer to: "Visserligen ligger ju Melander bakom Eriks förlust med Drillbit men ma"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Inte under ett sådant lopp som det blev. Man kan inte alltid kolla på tider. Vilket du säkert vet, egentligen. Kanske om vi var i en annan månad men inte i december.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-12-05 18:11:33
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nepp jag fattar inte varför tarzan gjorde så. Men hästen blev het o låg på kanske?!
Men o andra sidan så finns det andra som är värre än honom!
Jag hade iaf 3,6,8 i första o tur var det att den sista gick in. Men kunde likaväl blivit 3an.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2013-12-05 20:09:42 Nepp jag fattar inte varför tarzan gjorde så. Men hästen blev het o låg på kanske?!
Men o andra sidan så finns det andra som är värre än honom!
Jag hade iaf 3,6,8 i första o tur var det att den sista gick in. Men kunde likaväl blivit 3an.
Answer to: "Nepp jag fattar inte varför tarzan gjorde så. Men hästen bl"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Se loppet igen. Nej hon var inte het och låg på. Tror nog du förstår varför han gjorde som han gjorde. Han har halva fältet, klart han inte tänker låta favoriten bluffa bort loppet.
Klart det alltid finns värre men det här var så tydligt. Varför skulle han gasa på med Digital Darling som en idiot mot favoriten? Otippat som sagt att alla i andraspår körde i likadana dressar. Tack och lov fick bara en pengar.
Sen får man tycka hur man vill men jag tänker mest på spelsäkerheten. Bra att du garderade. Jag tar på mig att det var dumt att spika när en tränare har halva fältet. Nu släpper jag det här tills nästa gång någon gör något för att gynna någon från samma stall.
Vem kommer inte ihåg Åke när han släppte ut Bergh till segern och villigt erkänner det rätt in i kameran?
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|