Nämnde att Peters var svag till slut o Erik hade storform o trodde mycket på sin häst...värmde också väldigt fint..men ja tog en chans helt klart får man inte ta de ? Sa ju att jag plockade bort kommunspikarna..har inte med Bill Bac heller...!
Nog har jag läst det men det är ganska stor skillnad att skriva att favoriten är svag och Erik tror på sin häst och att spika. Att ta bort är heller inte likvärdigt med att spika emot?
Nog har jag läst det men det är ganska stor skillnad att skriva att favoriten är svag och Erik tror på sin häst och att spika. Att ta bort är heller inte likvärdigt med att spika emot?
Jag bestämde mig för att gå helt emot kommun idag..Erik var iform o jag kollar alltid provstarten o får lite tids brist..kan inte skriva precis när jag är på väg att lämna in..har inte de nerverna...vill gjärna ha in systemet i tid !! Du får väl kolla min idé Orion hur den går då..! Ute nu o såg sådär ut...1:an o 3:an tyckte jag såg bra ut...har inte sett Luddes..än..!
Jag bestämde mig för att gå helt emot kommun idag..Erik var iform o jag kollar alltid provstarten o får lite tids brist..kan inte skriva precis när jag är på väg att lämna in..har inte de nerverna...vill gjärna ha in systemet i tid !!
Var ju en en minst 4 st i 2-års loppet..då vart de chansning på Orion som jag såg sist..men även Luddes var fin då..o jag tror en hingst vinner loppet...av stona så är Roggans först !!
Fan jag vill tro att Real Showman vinner om inte Ludde kommer fram. Det gick i och för sig att förstå hur loppet skulle bli kört. Ännu en lördag där man inte når ända fram. Lika glad för det är jag men gladast är nog..