Jag blir bara mer och mer övertgad om att spiken ska sitta på CRASH AND BURN. Har följt den då syrran jobba hos tränaren ett tag för länge sen och det är en stor rejäl häst som bara verkar bli bättre. Har fått tuffa lopp på slutet och kör dom av sig lite i början och han sitter i 3:e, 4:e utv så tror jag han plockar ner dessa!
Jag blir bara mer och mer övertgad om att spiken ska sitta på CRASH AND BURN. Har följt den då syrran jobba hos tränaren ett tag för länge sen och det är en stor rejäl häst som bara verkar bli bättre. Har fått tuffa lopp på slutet och kör dom av sig lite i början och han sitter i 3:e, 4:e utv så tror jag han plockar ner dessa!
Kommer att strecka på här...bl.annat...Lina med Oskar är en sådan som ska med...stark men har även en god speed..kan få loppet här när hon kan öppna hyggligt o hänga på i 1:ans rygg !!
Håller tummarna för dig..nu när jag eller va de Björn som gjorde bort sig i första...fick du med Johnnys i andra ? Liten varning här om du är med så här långt...spela emot på Lina..!