Jag lär nog spika ASTERIX. Toppfin i 2 raka hos Untersteiner och hur ska nån rå på honom om en liknande prestation på lördag? Untersteiners stall går som tåget och den här uppgiften känns ju som klippt och skuren för Asterix.
Jag lär nog spika ASTERIX. Toppfin i 2 raka hos Untersteiner och hur ska nån rå på honom om en liknande prestation på lördag? Untersteiners stall går som tåget och den här uppgiften känns ju som klippt och skuren för Asterix.
Helt klart ett motbud och jag har en förkärlek till hästar som varit ute på längre distanser tidigare då dom brukar höja sig formmässigt och denna kan vara en sån men hinner han med? Går han 13.5 på distansen här?
Helt klart ett motbud och jag har en förkärlek till hästar som varit ute på längre distanser tidigare då dom brukar höja sig formmässigt och denna kan vara en sån men hinner han med? Går han 13.5 på distansen här?
Har spikat CONRANDS ELSA gick tungt sist men det var svårt att ta ut någon ville ha odds tror att det är de bästa kursarna som gör upp på pappret i dag.
Mosar varandra gör Johnny o Ludde....! Men Johnny har bästa hästen som ja trodde...Ludde tror han har bästa hästen jämnt de har han inte !!! Fan nu floppar väl fler kupongen med Yield igen på Björn djäveln !!
Mosar varandra gör Johnny o Ludde....! Men Johnny har bästa hästen som ja trodde...Ludde tror han har bästa hästen jämnt de har han inte !!! Fan nu floppar väl fler kupongen med Yield igen på Björn djäveln igen !!