Treåring mot äldre från spår 8 och med ett ganska tufft schema i benen ska i alla fall jag syna. Jag har målat på rejält och varnar rejält för KICKSTART MY HEART som har läget här och kan få loppet! Tror inte att Nimbus får glida till spets och bestämma här med tanke på att de flesta vet vad som händer om han måste laddas och får tryck......
Inte mot Pers...visslande ut...jag hoppas Per kör...han förlorade loppet sist när hästen börjar ligga på o vart het...de var liksom inte något snack sist från start...2-3 steg o Erik tex. backade ner direkt...!
Kan nog säga det samma..dom strök finnen som ja spikade till slut..men naturligtvis efter inlämningen...här satte jag igång o garderade bl.annat Mynta..! Proppen gick o ingen ström i huset...allt på en gång....! Hur gick de här loppet..? Spetsa Per ?
Kan nog säga det samma..dom strök finnen som ja spikade till slut..men naturligtvis efter inlämningen...här satte jag igång o garderade bl.annat Mynta..! Proppen gick o ingen ström i huset...allt på en gång....! Hur gick de här loppet..? Spetsa Per ?