Vem gör de...vi sätter inte ihop loppen..vi analyserar chanserna...klart alla hästar kan bli sjuka o så men vad göra ? Bästa hästen bra kusk o konkurrenter som kör för en andra plats..inget att göra..! Kanske drömmarna kan få fram något annat..du vet va jag menar...!
´Tja..travet...du fick rätt..B_Good...va händer...inget kvar i Panne...Åke är formidabel när de gäller...han gör helt rätt o går fram...! Åke va formtoppad helt klart..tror han sätter den i 6 :avd också !!
Ja om man hade drömt de ändå....ska inte vika ner sig sådär...har inte fallit helt för Panne..som du har sett på mina comments...men de här trodde jag inte skulle ske..! Tänk om dom gett fan o traggla hos Thomas o skickat hästen till Åke...så hade han säkert tjänat ihop det 3-dubbla..!
Att betala för Forssis usla comments numera känns bara uselt..han är ju för sjutton kompis med Åke...o här hade Åke en plan o de var inte en andra plats...visste att både Erik o Johan smög i ryggarna...det här skulle Forssis försökt fråga om men den lata Gojan ides väl inte....att ge de här figurerna jobb som bisittare är bara att slänga pengar i sjön !!