Eller hur hahaha Du har aldrig satt en vinnare Om du koncentrerade dig på att enbart sköta listorna som du uppenbarligen behärskar, och struntar i att försöka dig på att skriva nåt vettigt i trådarna som du inte behärskar så blir det nog bra
Eller hur hahaha Du har aldrig satt en vinnare Om du koncentrerade dig på att enbart sköta listorna som du uppenbarligen behärskar, och struntar i att försöka dig på att skriva nåt vettigt i trådarna som du inte behärskar så blir det nog bra
Du är ju välkommen o skriva har sagt de så många gånger..o får in vinnare gör ja..men att dyka upp som en ubåt då o då som du gör...nja inte imponerande alls..o listorna är väl en bra början för dig att va lite mer konstruktiv...! "Aldrig satt en vinnare"...sådant kan bara komma från dig...haha..! God Kväll på dig nu Tommie..o var mindre hånfull så går de nog bra ska du se !
Du är ju välkommen o skriva har sagt de så många gånger..o får in vinnare gör ja..men att dyka upp som en ubåt då o då som du gör...nja inte imponerande alls..o listorna är väl en bra början för dig att va lite mer konstruktiv...!
Tack för att jag är välkommen.. Du tror verkligen att du är chef här på forumet och lämnar klartecken att jag är välkommen att skriva... Vilken pajas du är.. Du säger att du sätter vinnare, då är det väl bara att hosta upp kvittona?? Du sätter inte ett skit enligt mig eftersom du är en total katastrof på liret.
Tack för att jag är välkommen.. Du tror verkligen att du är chef här på forumet och lämnar klartecken att jag är välkommen att skriva... Vilken pajas du är.. Du säger att du sätter vinnare, då är det väl bara att hosta upp kvittona?? Du sätter inte ett skit enligt mig eftersom du är en total katastrof på liret.
Nä verkligen inte..Pajas de är du...som är så lättstött o kastar skit hela tiden...gör något vettigt som att fixa listorna...så går de ett tag o så dyker du upp igen....du får flera grattis av mig när du pastar dina kvitton men de verkar vara bortkastat på dig..!