| 1
[ 2
]
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:29:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Om Jorma vinner sista är det nog ingen Jackpott
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:30:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
men Stein ska ju tydligen vinna...
|
|
Reply
|
|
|
Mikihisa
|
Posted: 2013-03-31 16:31:06
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 835
|
Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna som första singelstreck och Checco som andra. Slutade med att jag garderade upp denna och spikade Dream Trotter istället. Jag och B_Good är jävligt bra på det här med att ändra sig i sista stund 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:31:28  Om Jorma vinner sista är det nog ingen Jackpott
Answer to: "Om Jorma vinner sista är det nog ingen Jackpott"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spelade en dubbel med macho mot 1,11 då du kan nog lassa in på Jorma. Enligt Rommeprincipen o det faktum att Gud hatar mig så är Caddie Gallant redan klar..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:32:13  w.o
Answer to: "w.o"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Som sagt..hästen vart bättre o bättre i ledningen o när de är så bleka så fixar han de hela vägen...hoppas bara inte...de finns något system kvar bara..ska va om de spika här o sedan Jorma i nästa...! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:32:38  Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna som första singelstreck och Checco som andra. Slutade med att jag garderade upp denna och spikade Dream Trotter istället. Jag och B_Good är jävligt bra på det här med att ändra sig i sista stund 
Answer to: "Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vi är många här med talang för det
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:32:45  Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna som första singelstreck och Checco som andra. Slutade med att jag garderade upp denna och spikade Dream Trotter istället. Jag och B_Good är jävligt bra på det här med att ändra sig i sista stund 
Answer to: "Jadu. Sa hela veckan att detta var spiken i omgången. Streckade denna"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. har ingen statistk på det men tror att det är rätt ungefär var annan gång att ändra sig..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2013-03-31 16:34:09  Där rök chansen på 5 och det är klantigt värre.....
Answer to: "Där rök chansen på 5 och det är klantigt värre..."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nja..de var nog lite så ja..Åke G. hade nog halva imål när han prickade starten..! 
|
|
Reply
|
|
| 1
[ 2
]
|