[ 1
]
|
|
Posted: 2012-11-12 16:07:48 Edited(1): 2012-11-12 16:09:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vill att ni ska kolla på ett lopp(Romme 26 okt) som gick mellan två aktuella hästar till Valla på Lördag...Hans Bergh körde Cuba Cohiba o Henrik Svensson körde Lönnhults Birgitta...skratt retande att Henrik får behålla segern..kör klart ut på Cuba tycker ja... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-19 21:09:34 Edited(3): 2012-11-19 21:36:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-20 07:06:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
"Måldomaren har något emot mig, menade Conrad Lugauer" Nu blir de liv i ankdammen..tänk om de varit Luddisen...jösses då hade stora kalabaliken utbrutit..nu får vi se om dom har sjösatt detta o snäv körning kommer att kunna bestraffas med diskning under hela loppet...! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-20 17:04:41  "Måldomaren har något emot mig, menade Conrad Lugauer" Nu blir de liv i ankdammen..tänk om de varit Luddisen...jösses då hade stora kalabaliken utbrutit..nu får vi se om dom har sjösatt detta o snäv körning kommer att kunna bestraffas med diskning under hela loppet...! 
Answer to: ""Måldomaren har något emot mig, menade Conrad Lugauer""
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyckte det var helt rätt faktiskt, hatar såna vidriga trängningar. Minns Kourvenojas på Quid Pro Quo i sommras, helt oaceptabelt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-20 19:26:09  Tyckte det var helt rätt faktiskt, hatar såna vidriga trängningar. Minns Kourvenojas på Quid Pro Quo i sommras, helt oaceptabelt!
Answer to: "Tyckte det var helt rätt faktiskt, hatar såna vidriga träng"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja något måste hända....vet inte riktigt hur straffen i galoppen är utformade men något i de tilltalar mig...nerflyttning i placering är de ja tänker på ....men kan för lite om de...avdrag på vinstsumman till den drabbade hästens ägare...kanske är effektivt också..! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-22 08:52:22 Edited(1): 2012-11-22 08:54:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
Att det tagit sådan tid..är bara för mycket kan ja tycka...branschen är super "stel" men nu med allt tydligare o bättre bevakning(o en o annan upprörd Goja som säger de högt rakt ut !) så händer de saker under galgen...mosspottorna har haft de för bra i sina torn..!! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-11-23 09:29:14 Edited(3): 2012-11-23 14:50:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Citat Stigh "Jag tror att det här beslutet kan visa sig positivt för sporten.” Är inte travjokarna fantastiska ?   Travet började ju för någon månad sedan eller hur...? Min kommentar... 
Som ljuset är nu är det ingen som säger emot ! Alla jamsar med..men va var dom för ett halvår sedan...ja visst ja de fanns ju inte på agendan....! 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|