| [		1
		] | 

| Cherry | Posted: 2012-06-23 09:10:27 | 

|   Became a member: 2007-12-07
 Forum posts: 6902

| Jag vill se samtliga kullar på topplistan över hästar. Finns ingen logik i att man bara ska kunna se 3-åringar upp till 7-åringar. Ge oss samtliga please, Eriksson!
 Har haft järnkoll från början på kullen som är 7 år nu. Nutmeg, Saturnus, Rubberbandman, Bandido, Growing Angel, Riverfront, Hogan Boy etc etc, jag inbillar mig att det är en av de bästa kullarna och skulle vilja följa den lite lättare även i fortsättningen, men nästa etapp finns den inte att tillgå i topplistan längre.

Borde väl knappast krävas särskilt mkt programmmering? Hoppas detta blir gjort!
 | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2012-06-23 13:44:33 Answer to: "Jag vill se samtliga kullar på topplistan över hästar. Finn" Jag vill se samtliga kullar på topplistan över hästar. Finns ingen logik i att man bara ska kunna se 3-åringar upp till 7-åringar. Ge oss samtliga please, Eriksson!

Har haft järnkoll från början på kullen som är 7 år nu. Nutmeg, Saturnus, Rubberbandman, Bandido, Growing Angel, Riverfront, Hogan Boy etc etc, jag inbillar mig att det är en av de bästa kullarna och skulle vilja följa den lite lättare även i fortsättningen, men nästa etapp finns den inte att tillgå i topplistan längre.

Borde väl knappast krävas särskilt mkt programmmering? Hoppas detta blir gjort! | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Har haft samma funderingar om topplistorna. det skulle vara en fin förändring. | 

|  | Reply | 
				|  | 

|  | Posted: 2012-06-23 20:29:25 | 

| Became a member:
 Forum posts:

| Skulle gärna också vilja  se alla intjänade pengar , rekordtider  och  ranking, där man skulle kunna få möjlighet att bara välja och se startaktiva hästar. | 

|  | Reply | 
				|  | 

|    Eriksson | Posted: 2012-08-20 15:39:10 Answer to: "Skulle gärna också vilja  se alla intjänade pengar , rekord" Skulle gärna också vilja  se alla intjänade pengar , rekordtider  och  ranking, där man skulle kunna få möjlighet att bara välja och se startaktiva hästar. | 

|   Became a member: 2007-02-02
 Forum posts: 12239

| Det går nu att kryssa i så att man ser pensionerade hästar eller bara de aktiva. | 

|  | Reply | 
				|  | 

| [		1
		] |