[ 1
]
|
|
Posted: 2008-02-25 21:56:36 Edited(1): 2008-02-25 21:57:52
|
Became a member:
Forum posts:
|
hut gör man för att fixa dräkten i egna datorn?
jag har provat ladda ner filerna och måla dom men det blir bara apa av alltihop.
det jag gör fel är att när jag laddar upp den igen blir inte dräkten fylld utan den får ett litet fält i sig som är fyllt.
vilket program ska jag använda för at färglägga dom och hur ska jag göra med filerna?
nån som kan ge en punktinstruktion?
tack!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 22:08:42  hut gör man för att fixa dräkten i egna datorn?
jag har provat ladda ner filerna och måla dom men det blir bara apa av alltihop.
det jag gör fel är att när jag laddar upp den igen blir inte dräkten fylld utan den får ett litet fält i sig som är fyllt.
vilket program ska jag använda för at färglägga dom och hur ska jag göra med filerna?
nån som kan ge en punktinstruktion?
tack!
Answer to: "hut gör man för att fixa dräkten i egna datorn?
jag har provat ladda "
|
Became a member:
Forum posts:
|
photoshoppa!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 22:18:20  photoshoppa!
Answer to: "photoshoppa!"
|
Became a member:
Forum posts:
|
om man inte har  .
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 22:23:40  om man inte har  .
Answer to: "om man inte har ;)."
|
Became a member:
Forum posts:
|
då besöker man hemsidan som har allting och sen har man det.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 22:24:39  då besöker man hemsidan som har allting och sen har man det.
Answer to: "då besöker man hemsidan som har allting och sen har man det."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vilken hemsida skicka ett Mail till mig ( i spelet ).
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 22:57:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
håller på att ladda ner ett 30-dagars prov-photoshop. får se om man får igång det och får rätt på det... troligen hög utdelning på det... nån som vill lägga in ett bet? tio gånger pengarna om jag får rätt på det... 
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2008-02-25 23:12:05  håller på att ladda ner ett 30-dagars prov-photoshop. får se om man får igång det och får rätt på det... troligen hög utdelning på det... nån som vill lägga in ett bet? tio gånger pengarna om jag får rätt på det... 
Answer to: "håller på att ladda ner ett 30-dagars prov-photoshop. får se om man får"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Kan varmt rekommendera Gimp istället för Photoshop. Helt gratis bildredigeringsprogram med is tort sett samma funktioner som Photoshop.
Du hittar det på http://gimp.org/
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-25 23:38:39
|
Became a member:
Forum posts:
|
ok, tack. ska prova det. jag får inte rätt på photoshop och med paint tappar jag färginfon när jag kör ner bilden till rätt storlek på siten. det ser rätt ut när man har stora bilden uppe men sen när tröjan visas så försvinner allt utom grundfärgen. har provat gif och png men ingen gick.
|
|
Reply
|
|
Eriksson
|
Posted: 2008-02-25 23:42:51  ok, tack. ska prova det. jag får inte rätt på photoshop och med paint tappar jag färginfon när jag kör ner bilden till rätt storlek på siten. det ser rätt ut när man har stora bilden uppe men sen när tröjan visas så försvinner allt utom grundfärgen. har provat gif och png men ingen gick.
Answer to: "ok, tack. ska prova det. jag får inte rätt på photoshop och med paint ta"
|
Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
|
Allt som ligger utanför ramen döljs när den visas på sidan. Så det gäller att hålla sig innanför strecken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-26 03:53:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ta en bild och klipp den till.. 97 x 90 så passar den fint.
Du kan använda Paint tex.
Lycka till.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-26 18:18:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
så, då fick man ihop det till slut... tyckte den blev rätt cool faktiskt...:=) provade med några andra röda varianter också men denna blev bäst. dom blev lite tåkiga, dom andra.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-26 18:44:25  så, då fick man ihop det till slut... tyckte den blev rätt cool faktiskt...:=) provade med några andra röda varianter också men denna blev bäst. dom blev lite tåkiga, dom andra.
Answer to: "så, då fick man ihop det till slut... tyckte den blev rätt cool faktiskt"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Stall Rosa x2, lite mer lila.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]