Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Tips & Ideér -> Stallschemat

Saknar du något i spelet eller är det något som kan förbättras? Tveka inte, skriv ner dina förslag här så kanske de blir verklighet. Bra ideér belönas.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
lillsyrran Posted: 2012-01-01 12:43:06

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
Eftersom ingen moderator verkar haft tid att flytta min tråd från allmnänt så skapar jag en ny med samma innehåll är:

På stallschemat står inte bara de lopp man ska starta i, utan även de lopp man anmält till och inte blivit antagen till. Jag tycker att det är rejält rörigt att behöva gå in på varje enskild häst och dubbelkolla om den ska starta istället för att bara kolla schemat.

Kan man på något sätt ta bort de lopp som hästen inte kommit med i från schemat?
Reply
lillsyrran Posted: 2012-02-17 11:00:00

Sparkar upp denna tråd....

SNÄLLA! Är det ingen annan än jag som stör sig på att de lopp man har anmält sig till men inte kommit med i finns kvar i stallschemat? Det har hänt flera gånger att jag trott att jag haft starter men blivit besviken.
Det skulle vara betydligt enklare om enbart de lopp som man ska starta i finns på schemat.
Reply
larockma Posted: 2012-02-17 11:31:46

Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
Jag håller absolut med dig...irriterande

Tips: kolla istället på din egen stalldisa och kommande starter....där ser du vad du vill se
Reply
lillsyrran Posted: 2012-02-17 14:57:06

Tack för tipset! Får göra så framöver, även om jag tycker att det är helt värdelöst att ha ett stallschema som inte stämmer. *gnällig*

Trevlig helg!
Reply
[ 1 ]