1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2012-01-08 19:44:41  kuskar och tränare är väl dom sista man ska lyssna på...  runt 10-15% hade varit mera rimlig streckning på den hästen, tycker jag.
Answer to: "kuskar och tränare är väl dom sista man ska lyssna på."
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Då måste du känna till mer om hästen..än vad vi kunde ta reda på..hade hästen som första reserv på 6 hästar..de som fanns var inte så mycket..hästen hade startat på 2140 o var nog en överrasking även för finska spelarna..Ja tittade lite extra på hästen men de är nog mitt 7 sinne för kameler.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-01-08 21:37:30 Edited(1): 2012-01-08 21:41:19  Då måste du känna till mer om hästen..än vad vi kunde ta reda på..hade hästen som första reserv på 6 hästar..de som fanns var inte så mycket..hästen hade startat på 2140 o var nog en överrasking även för finska spelarna..Ja tittade lite extra på hästen men de är nog mitt 7 sinne för kameler.. 
Answer to: "Då måste du känna till mer om hästen..än vad vi "
|
Became a member:
Forum posts:
|
så här tänker jag:
har suttit massor med både statistik och arkiv och allt vad det kan vara i perioder. har också observerat samma sak om och om igen: dom översta i turordningen vinner oftast. behövs inte mer analys än så. kuskar kör på rävspel, tränare mörkar, favorithästar galopperar från ledning och allt vad det är... dom översta i turordningen är oftast ett säkert kort, oavsett vad analysen, logiken, hjärtat och tränare m. fl. säger.
och förresten, måste jag tillägga: nej, jag vet inget om den hästen. jag skrev i forumet nånstans inför den här rundan att den här rundan i mina ögon var totalt ointressant, och anledningen var att det inte görs nån seriös satsning från atg:s sida att tillhandahålla information om hästarna på deras sida. i mina ögon fullständigt oseriöst av ett bolag som omsätter 13 miljarder ok året... hur många svenskar hade egentligen koll på dom finska ekipagen?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-01-09 07:09:26  så här tänker jag:
har suttit massor med både statistik och arkiv och allt vad det kan vara i perioder. har också observerat samma sak om och om igen: dom översta i turordningen vinner oftast. behövs inte mer analys än så. kuskar kör på rävspel, tränare mörkar, favorithästar galopperar från ledning och allt vad det är... dom översta i turordningen är oftast ett säkert kort, oavsett vad analysen, logiken, hjärtat och tränare m. fl. säger.
och förresten, måste jag tillägga: nej, jag vet inget om den hästen. jag skrev i forumet nånstans inför den här rundan att den här rundan i mina ögon var totalt ointressant, och anledningen var att det inte görs nån seriös satsning från atg:s sida att tillhandahålla information om hästarna på deras sida. i mina ögon fullständigt oseriöst av ett bolag som omsätter 13 miljarder ok året... hur många svenskar hade egentligen koll på dom finska ekipagen?
Answer to: "så här tänker jag:
har suttit massor med både stat"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Precis inte många..läget var dåligt för hästen osv. att han vann var överraskande o hästen var bra.."ganska" svårhittad..har inget med statistiken o göra..tippsen från finnarna var 2:an 2:an 2:an..att dom svenska skulle köra mot varandra så här mycket gynnade dom som smög med..nog sagt om detta !! Ser fram emot Åby som ja kikade på lite..grymt sista V75 lopp !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|