[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2011-12-28 06:05:09
|
|
V65-1 | Fyraåringslopp 1:A PRIS 40 000 kr 2140 V 1. NELLI COBELL Svanstedt Anders 2. VIKENS HOT CHILI Goop Olle 3. F.N.PIRATEN Takter Johnny 4. SIMB SPIRA Ingves Peter 5. BIG GIRL Heiskanen Veijo 6. AVANTI L.M. Söderström Carlos 7. LOUIS LE GRAND Untersteiner Peter 8. PASS ME NOT Falsig Bo 9. PAVIE VANG Söderkvist Stefan 10. CASHPOINT PELLINI Uhrberg Thomas 11. PRINCETON D.K. Juel Jeppe
Turordning: 5-11-9-7-8-6-1-3-10-2-4
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-29 13:47:37
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PAVIE VANG
|
Pave vang bör krossa allt här men open strech är ju alltid lurigt. Nelli Cobell kanske sitter i snikspåret och FN piraten bör också sitta fint till i loppet. Favoriten hamnar troligen i maskin
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-29 14:15:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 1, NELLI COBELL
|
nelli cobell är min vinnare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-29 15:41:25 Pave vang bör krossa allt här men open strech är ju alltid lurigt. Nelli Cobell kanske sitter i snikspåret och FN piraten bör också sitta fint till i loppet. Favoriten hamnar troligen i maskin
Answer to: "Pave vang bör krossa allt här men open strech är ju alltid l"
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PAVIE VANG
|
Håller med Pavie Vang har toppchans totalt bortstreckad ! hoppade antagligen med segern klar på valla, sedan galopperade han i starten som favorit gången efter. Bra odds!!! spela!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 11:43:12
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PAVIE VANG
|
De där var nog bland dom enklaste pengarna jag tjänat på trav.. hoppas någon ryggade !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 11:44:38 De där var nog bland dom enklaste pengarna jag tjänat på trav.. hoppas någon ryggade !
Answer to: "De där var nog bland dom enklaste pengarna jag tjänat på tr"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spelade bara dubbeln igår, men det var ett bra tips där.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 11:45:10
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PAVIE VANG
|
jo det är sant chokladen det var lätta pengar. Surt att jag inte spelade något vinnarspel.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 12:03:47
|
Became a member:
Forum posts:
V 9, PAVIE VANG
|
fyfan.. såg ni dubbeloddset igår?! hade sån grym feeling för Baltic Dream.. så först hade jag spelat en dubbel med 7 st hästar i första med spik i andra på Baltic Dream.. slängde dock den lappen (som tur var hade jag inte kryssat i Senior Gelj...)
Spelar enbart på feeling.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-12-30 21:04:50 fyfan.. såg ni dubbeloddset igår?! hade sån grym feeling för Baltic Dream.. så först hade jag spelat en dubbel med 7 st hästar i första med spik i andra på Baltic Dream.. slängde dock den lappen (som tur var hade jag inte kryssat i Senior Gelj...)
Spelar enbart på feeling.
Answer to: "fyfan.. såg ni dubbeloddset igår?! hade sån grym feeling "
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo. SJälv hade jag koll på Senior Gelj.
|
|
Reply
|
|