Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Eskilstuna 2011-11-05
V75-7 City Gross - Silverdivisionen, försök 1 i Meeting 8.
1. CADDIE COMET 47% 33
Kontio Jorma
4. JETBLUE VOLO 36% 51
Lövgren Joakim
9. CLASSIC SON 29% 62
Svanstedt Åke
5. RIDGEHEAD CAHORE 28% 79
Kolgjini Lutfi
6. JASPER LANE 18% 102
Kihlström Örjan
2. BLUE ROCK 13% 117
Eriksson Håkan
11. GILLS ABBE 13% 114
Takter Johnny
8. WOOD LADAY 9% 180
Lennartsson Per
10. WINNING LOVE 9% 169
Lindblom Åke
3. KAMIKAZE COMERY 6% 264
Widell Kaj
7. VICTORY HILL 3% 422
Uhrberg Thomas
12. MACHO GOSSIP 3% 333
Ohlsson Ulf

Senast uppdaterad: 2011-11-05 18:00:06, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Eskilstuna
V75-2 Eskilstuna
V75-3 Eskilstuna
V75-4 Eskilstuna
V75-5 Eskilstuna
V75-6 Eskilstuna
V75-7 Eskilstuna
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-7 Eskilstuna

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   [ 4 ]  
Author Message
hogan Posted: 2011-11-05 20:35:53

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955

V 9, CLASSIC SON
Jag spika Örjan i sjätte men i sista åkte jag på honom med 5 hästar, dissa den totalt o trodde den haft sitt roliga.....så får det bli sånt lopp som det blev o han behövde för att vinna, fan vad tråkigt när man har 6 raka rätt innan så avslutar det sådär ..... bland det sämsta lopp jag sett, mycket tack vare Ludde satte sig utvändigt gick ingen fram och för en gång skull tillåter han ledaren varva på 17 tid.......hur fan kan de ha sån respekt för den skiten....stapplar in i mål precis varje gång, moralen är ju urdålig sista 50 på den och ändå får det gå till så i loppet travlopp när det är som sämst faktiskt, tycker inte det bara för jag åkte, blev ändå bara kaffepengar, utan det är så jävla snällt i loppen. Man kunde tro att alla kuskar har en gemensam kassa som de spelar från, och här lade de vinnare på Örjan och alla lydde deras hemlighet.
Reply
Posted: 2011-11-05 21:10:07 Answer to: "Jag spika Örjan i sjätte men i sista åkte jag på hono"

Became a member: 
Forum posts:
du vet inte vad du pratar om...... kolla upp fakta istället för att yra? Jasper lane har varit grymt fin i många lopp mot mycket bättre hästar än detta och gjort strålande lopp. Varför är du förvånad? för att han gjort 1 sämre insats senast? herregud......Var en straffspark när han väl fick ledningen efter flera tunga lopp......
Reply
Posted: 2011-11-05 21:50:55

Became a member: 
Forum posts:
precis, håller med folke här. Jasper Lane är ingen bluff. när den fick ledningen tänkte jag "fan, det här scenariot var ju inte det som fick hända, nu sitter jag med 6 hästar och inte den med. jag är förmodligen körd"
Jag trodde inte den skulle komma till ledning här och då vinner den inte.
Reply
Posted: 2011-11-06 11:16:44

Became a member: 
Forum posts:

V 8, WOOD LADAY
Om man inte visste att Jasper skulle ta spets så är man dåligt påläst...jag har iof följt hästen hela Hoastiden.
Spikade Hockey i sista som hamnade 3:e invändigt och då var det slut på det roliga, trodde inte att man "kunde" hamna där från spår 2 (
Reply
Posted: 2011-11-06 11:40:26 Answer to: "Om man inte visste att Jasper skulle ta spets så är man då"
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
vad har det med saken att göra? att "du" följde hästen under Hoastiden? spelar ingen roll alls.....

Det var inte troligt på förhand att jasper lane skulle ta sig förbi caddie comet+jetblue volo från start, men nu laddade inte lövgren och då fick örjan chansen när jasper lane helt plötsligt var 1000ggr mer taggad än senast.

små marginaler som avgör ibland, troligen gav lövgren bort denna vinsten då jag inte tror han förlorar från spets heller. Jasper lane tar inte 1 längd på den från start.......

Men med tanke på vad jasper lane visat så var det väldigt väntat att den skulle vinna när den väl fick spets.
Reply
dujorha Posted: 2011-11-06 11:47:31 Answer to: "precis, håller med folke här. Jasper Lane är ingen bluff. n"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
De här var Örjans förtjänst helt o hållet..vaken o kör till de som behövs när dom inte täckte upp från start med de innre spåren..
Reply
Posted: 2011-11-06 12:10:50 Answer to: "Om man inte visste att Jasper skulle ta spets så är man då"
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
så du visste att jasper skulle ta spets? men ändå spikade du blue rock? då är man sjukt dåligt påläst!
jag trodde att 1,4,5 stod för spetsstriden och ingen av dessa släpper till jasper om den skulle komma. så den tog jag bort. men nu tog den sig till spets på egen hand och då vart det kört.

Sen måste man bara hylla örjan som fortsätter dominera på V75. sen att vissa bara säger att han vinner med överlägsna hästar är bara sånt trams. 6 körda V75 lopp och han lyckas ta pengar i 5 av dem.
han sätter dit två vinnare, två 3:e platser en 6:a och en 8:a
Reply
dujorha Posted: 2011-11-06 12:25:49 Answer to: "så du visste att jasper skulle ta spets? men ändå spikade "

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Nä Örjan är top 3 alla dar i veckan...vaken som fan om han får chansen..sedan sparar han på hästarna o det uppskattas av tränarna..inte av spelarna...
Reply
tommie Posted: 2011-11-06 13:27:08 Answer to: "så du visste att jasper skulle ta spets? men ändå spikade "
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Örjan har kört riktigt bra en tid och att jag skriver lite dåliga saker om honom kan du ta med en nypa salt. Att han ganska ofta sitter fast med vinstkrafter är dock något jag inte gillar som bekant. Sen att du skriver att han har dominerat på V:75 gillar jag inte riktigt. Ska man ha V:75 och dominera i samma mening så är det bara ett namn som passar in och det är Åke Svanstedt!!
Reply
Posted: 2011-11-06 14:21:05 Answer to: "Örjan har kört riktigt bra en tid och att jag skriver lite d&arin"
Eskilstuna

Became a member: 
Forum posts:
jaja, med att fortsätta dominera menar jag att han fortsätter hålla den här formen han är i som han varit en tid i stort sett hela hösten. Åke Svanstedt är utan tvekan nummer ett!!
Reply
tommie Posted: 2011-11-06 14:35:23 Answer to: "jaja, med att fortsätta dominera menar jag att han fortsätter h&a"
223
Benny
Eskilstuna

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
Då håller jag med dej!
Reply
1   2   3   [ 4 ]