1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-11-05 15:27:41  Var ju inte med ordenligt..va trodde han ? Att Johan inte skulle försöka ? Han är fan inte påläst alls... 
Answer to: "Var ju inte med ordenligt..va trodde han ? Att Johan inte skulle förs&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Det var ganska tydligt att han sparade hästen när den inte kom till spets...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 15:28:17  Global Investment spurtade starkt trots det svåra läget. Pappa Olle kan han! 
Answer to: "Global Investment spurtade starkt trots det svåra läget. Pappa O"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Blev ett skitlopp !! Var ju bara att kör fram när Johan fick ledningen så enkelt..upp me Erik på G.H tycker ja.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 15:29:04  Blev ett skitlopp !! Var ju bara att kör fram när Johan fick ledningen så enkelt..upp me Erik på G.H tycker ja.. 
Answer to: "Blev ett skitlopp !! Var ju bara att kör fram när Johan fick ledn"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CALAMARA DONNA
|
Gick ganska bra för Jörgen? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 15:44:46  Gick ganska bra för Jörgen? 
Answer to: "Gick ganska bra för Jörgen? ;)"
|
|
ja Erik har nog kört bort den straffsparken.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 15:49:51  ja Erik har nog kört bort den straffsparken.. 
Answer to: "ja Erik har nog kört bort den straffsparken..;)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 4, CALAMARA DONNA
|
Jaha, haha.
Hade för mig att du inte gillar "Westis" som du kallar honom. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-05 16:10:46  Jaha, haha.
Hade för mig att du inte gillar "Westis" som du kallar honom. 
Answer to: "Jaha, haha.
Hade för mig att du inte gillar "Westis" som du"
|
|
Just de.. kollar du hur han kört GH så är de åtskillga tusingar som fladdrat iväg.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-11-05 17:56:22 Edited(1): 2011-11-05 17:57:26
|
Became a member:
Forum posts:
|
denna var ingen svår, var ju bara till att kolla lopparkivet för att se att timetosaygoodbye skulle få problem att svara spets  , helt för stor favorit som sagt.
Men blir nog "nästa gång" på den......
 Timetosayggodbye öppnade tveksamt senast den hade spår 1 och både calamara donna och gh nemo är mycket snabba ut. Lägg därtill att han redan är klar för final och stallet vill nog inte att han ska köras för extremt. Som stor favorit säger jag nej tack.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-11-06 12:20:33  denna var ingen svår, var ju bara till att kolla lopparkivet för att se att timetosaygoodbye skulle få problem att svara spets  , helt för stor favorit som sagt.
Men blir nog "nästa gång" på den......
 Timetosayggodbye öppnade tveksamt senast den hade spår 1 och både calamara donna och gh nemo är mycket snabba ut. Lägg därtill att han redan är klar för final och stallet vill nog inte att han ska köras för extremt. Som stor favorit säger jag nej tack.
Answer to: "denna var ingen svår, var ju bara till att kolla lopparkivet för"
|
|
Ja frågan är om det inte var halvkört av Uffe o nästa lopp o final till Solvalla är tanken..blev misstänksam strax före start..Uffe är ju en sådan där halv typ som tänker på nästa lopp o hur han ska bli "smidig" som hyrkusk !! 
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|