1
2
3
[ 4
]
|
|
Posted: 2011-10-22 11:26:50  Men hur är kuskformen på Erik egentligen? Men det kanske är dags nu, bra förutsättningar. Men jag garderar. orutinerad är väl mitt största argument till gardering, och eriks form lite grann. och såklart att vinna mer pengar. Ska jag nämna motbud så vill jag främst plussa för Dry Martini. Bra intryck senast och står väldigt bra inne i loppet. 3500kr mer intjänat så hade den gjort sällskap med SHT Playmate på 40 fållan.
Answer to: "Men hur är kuskformen på Erik egentligen? Men det kanske är"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror du på kuskform?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 11:55:14  Tror du på kuskform?
Answer to: "Tror du på kuskform?"
|
Became a member:
Forum posts:
|
självklart gör jag det. handlar mycket om självförtroende. som i vilken sport som helst. allt sitter i huvudet brukar jag säga. Ett travlopp handlar bl.a om taktik och fatta väldigt snabba beslut. Och har man inte självförtoendet/form så brister det i besluten.
Sen är det viktigaste ju självklart hästen, vad den är för skick. och vad man kör för häst. Han kanske inte haft dem bästa chanserna heller, jag vet inte. Idag har han iaf många bra chanser så han kanske vinner nånting.
men tillbaka till form vill jag bara säga. Låt oss säga att erik tänker att sommaren är slut, har inte för tillfället kanske samma sug och kör inte lika vad ska man säga... passionerat. har varit ett långt år och kör nästan varje dag. det är väl klart att i vissa perioder måste man ju känna att det här inte är lika roligt just nu. Men det kan ju bara vända sådär sen. Form är en färskvara.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 13:16:54  självklart gör jag det. handlar mycket om självförtroende. som i vilken sport som helst. allt sitter i huvudet brukar jag säga. Ett travlopp handlar bl.a om taktik och fatta väldigt snabba beslut. Och har man inte självförtoendet/form så brister det i besluten.
Sen är det viktigaste ju självklart hästen, vad den är för skick. och vad man kör för häst. Han kanske inte haft dem bästa chanserna heller, jag vet inte. Idag har han iaf många bra chanser så han kanske vinner nånting.
men tillbaka till form vill jag bara säga. Låt oss säga att erik tänker att sommaren är slut, har inte för tillfället kanske samma sug och kör inte lika vad ska man säga... passionerat. har varit ett långt år och kör nästan varje dag. det är väl klart att i vissa perioder måste man ju känna att det här inte är lika roligt just nu. Men det kan ju bara vända sådär sen. Form är en färskvara.
Answer to: "självklart gör jag det. handlar mycket om självförtroen"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nyligen gift sig och två knoddar på halsen, klart det frestar på! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 13:24:34  Nyligen gift sig och två knoddar på halsen, klart det frestar på! 
Answer to: "Nyligen gift sig och två knoddar på halsen, klart det frestar p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Registrerat spel
Datum: 2011-10-22
Bana: Romme
Spelform: V75, omg. 49
Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 8, 10
2 6, 12
3 3
4 10
5 1, 12, 15
6 4, 5, 6, 7, 8
7 1
90 rader x 1 x 0,50 kr =
45,00 kr
Kvittonummer: 4F0E F5F5 B558 5040
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 13:32:20  Nyligen gift sig och två knoddar på halsen, klart det frestar på! 
Answer to: "Nyligen gift sig och två knoddar på halsen, klart det frestar p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 16:03:59
|
Became a member:
Forum posts:
|
bra jobbat erik! ser bra ut nu 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 16:07:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
där fick han sin vinst erik. fin häst det där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 16:08:15  bra jobbat erik! ser bra ut nu 
Answer to: "bra jobbat erik! ser bra ut nu:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara han kan vinna med Up date hoss i sista också 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 16:14:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
helgarderat här och 6 i sista, låt det skrälla till som fan nu!!
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-10-22 16:14:43
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Kimono är en riktigt fin häst. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 16:14:47  Bara han kan vinna med Up date hoss i sista också 
Answer to: "Bara han kan vinna med Up date hoss i sista också :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nja, tar hellre en skräll, men står det mellan att åka och dne så tar jag den 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-22 19:03:18  Kimono är en riktigt fin häst. 
Answer to: "Kimono är en riktigt fin häst.:)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan undra om han ens var trött i mål, såg knappt ansträngd ut..... Hade ludde kört så hade han väl vunnit med 10 längder........
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|