1
2
3
[ 4
]
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-24 20:02:45  Japp, trodde han skulle vara bättre. Hoppats han skulle klara ca: 1.15/hög 1.14. Men han var 3,a i mål och besegrade väldigt många som är vana på 3140m så vad säger det då? står fast vid att de som klarar 2640m på bra sätt hanterar 3140m bra också.
Förlorade mot de som låg i vinnarhålet+3.e inner..... New line som galopperade fick drömloppet.....
Jaja, Grand tealight har jag inte oavsett så inte mycket att gnälla om. Lord mirabelle trodde jag stenhårt på och kör dem om loppet så spikar jag självklart igen, förlorar knappast om felfri.
5 rätt var max för mig denna omgång vill jag säga.......Bara till att ta nya tag 
Answer to: "Japp, trodde han skulle vara bättre. Hoppats han skulle klara ca: 1.15"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Nja tycker inte de..han fick ett optimalt lopp o drog i sitt tempo men höll inte till slut..får inte godkänt o var ingen bra favo som ja trodde..!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-24 20:13:19
|
|
"  essutom trodde jag att det var 2640 när jag anmälde. Vilken blunder!" citat Marcus Lindgren ! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-24 20:16:15  "hela" sverige gick på att 3an skulle kunna leda runtom på 3140, vet inte om man ska garva lr gråta.
Dessutom trodde jag att det var 2640 när jag anmälde. Vilken blunder! Han gör det dock riktigt bra hela tiden och nästa gång lär han vara mycket bättre.
(Marcus Lindgren om trean Tion Medon Sisu.)
vi tar dem nästa vecka 
Answer to: ""hela" sverige gick på att 3an skulle kunna leda runtom p&a"
|
|
Ser att du skrev samma sak !! Vi tar dom nästa vecka..hoppas vi inte behöver slita hårt me att övertyga folk om långloppen.. 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-24 21:30:04  Ser att du skrev samma sak !! Vi tar dom nästa vecka..hoppas vi inte behöver slita hårt me att övertyga folk om långloppen.. 
Answer to: "Ser att du skrev samma sak !! Vi tar dom nästa vecka..hoppas vi inte b"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Testa att övertyga oss om vem som vinner istället för att bara såga Folkes tips. Det ger oss andra lite mer om du lämnar lite tips om vem du tror vinner istället för spendera veckan med att såga Tion Medon Sisu. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 23:27:47  Om Our Dream gått felfritt så hade nog den vunnit... Hade ju en större galopp än Lord Mirabelle och var ändå före i mål..
Answer to: "Om Our Dream gått felfritt så hade nog den vunnit... Hade ju en"
|
Became a member:
Forum posts:
|
stämmer helt klart 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-24 23:28:52  Testa att övertyga oss om vem som vinner istället för att bara såga Folkes tips. Det ger oss andra lite mer om du lämnar lite tips om vem du tror vinner istället för spendera veckan med att såga Tion Medon Sisu. 
Answer to: "Testa att övertyga oss om vem som vinner istället för att ba"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag "lämnade avslag" på den för att jag ansåg att dne skulel bli alldeles för överstreckad i förhållande till chansen, ville bara säga det till dujorha, hade inget med folke att göra, sedan att han tog åt sig är ju en annan femma 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-25 00:45:23  jag "lämnade avslag" på den för att jag ansåg att dne skulel bli alldeles för överstreckad i förhållande till chansen, ville bara säga det till dujorha, hade inget med folke att göra, sedan att han tog åt sig är ju en annan femma 
Answer to: "jag "lämnade avslag" på den för att jag anså"
|
|
Det var helt klart befogat och jag håller med, Tion Medon Sisu var en väldigt dålig favorit även i mina ögon. Ett avslag kan vara guld värt men det är även roligt att höra era vinnare i loppen eftersom ni kan mycket om trav. Istället har vi fått läsa hur många inlägg som helst om att TMS var en dålig favorit vilket dom flesta förstod att ni tyckte efter dom första inläggen ni skrev.  Sen att jag tycker att dujorha är lite av en svävare här inne på forumet är en annan sak..  Oerhört många inlägg men väldigt få konkreta tips...  15 inlägg från dujorha i denna tråd innan loppet gått utan att det har kommit fram vem han tror mest på i loppet.. Ingen spännande läsning direkt... Ska dock säga att jag gillar honom skarpt ändå! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-25 01:20:21 Edited(1): 2011-09-25 01:20:55  Det var helt klart befogat och jag håller med, Tion Medon Sisu var en väldigt dålig favorit även i mina ögon. Ett avslag kan vara guld värt men det är även roligt att höra era vinnare i loppen eftersom ni kan mycket om trav. Istället har vi fått läsa hur många inlägg som helst om att TMS var en dålig favorit vilket dom flesta förstod att ni tyckte efter dom första inläggen ni skrev.  Sen att jag tycker att dujorha är lite av en svävare här inne på forumet är en annan sak..  Oerhört många inlägg men väldigt få konkreta tips...  15 inlägg från dujorha i denna tråd innan loppet gått utan att det har kommit fram vem han tror mest på i loppet.. Ingen spännande läsning direkt... Ska dock säga att jag gillar honom skarpt ändå! 
Answer to: "Det var helt klart befogat och jag håller med, Tion Medon Sisu var en"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja, det blir en hel del kvantitet ifrån honom  men ibland måste man fylla böckerna med sådant annars blir de bara pockets istället för romaner  iofs är jag väll god 2a därefter så
Kan iofs inte neka till att det känns extra skönt när folke tror stenhårt på en i mina ögon iskall favorit  Bara chockladsås på glassen
Speciellt med enbart 3 hästar på framvolten, är normalt sätt extremt svårt att hålla undan då, i teorin omöjligt. var inga kanoner med på bakvolterna idag med räckte endå.
Det är en ganska stor aspekt hur många hästar som finsn på varje volt, men enbart sisådär 5% av de som spelar tänker på det.
Ny vecka snart, nya favoriter att göra avslag på  hi hi
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-25 07:00:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men herregyd, hur dum får man vara? travspanarn........
1. enklaste är väl att göra "avslag", är ju 14 hästar emot! Tror stenhårt? trodde att dte var bra segerchans och inget annat. Sade knappast att den var stenklar som Brave run
Nä, tycker nog man ska vara tyst om man inte ens har några egna vettiga tips i loppen, skämmer enbart ut sig själva då.
Sedan ska vi ha med hela texten från lindgren och inte klippa ut valda delarr som travspanarn gjort.
- Han fick ju pusta i två veckor efter senast och det blev lite för mycket när det var fem veckor mellan loppen. Dessutom trodde jag att det var 2640 när jag anmälde. Vilken blunder! Han gör det dock riktigt bra hela tiden och nästa gång lär han vara mycket bättre.
(Marcus Lindgren om trean Tion Medon Sisu.)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-25 07:04:26  Det var helt klart befogat och jag håller med, Tion Medon Sisu var en väldigt dålig favorit även i mina ögon. Ett avslag kan vara guld värt men det är även roligt att höra era vinnare i loppen eftersom ni kan mycket om trav. Istället har vi fått läsa hur många inlägg som helst om att TMS var en dålig favorit vilket dom flesta förstod att ni tyckte efter dom första inläggen ni skrev.  Sen att jag tycker att dujorha är lite av en svävare här inne på forumet är en annan sak..  Oerhört många inlägg men väldigt få konkreta tips...  15 inlägg från dujorha i denna tråd innan loppet gått utan att det har kommit fram vem han tror mest på i loppet.. Ingen spännande läsning direkt... Ska dock säga att jag gillar honom skarpt ändå! 
Answer to: "Det var helt klart befogat och jag håller med, Tion Medon Sisu var en"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad hade travspanarn? 50 inlägg utan ett tips? då kan han lika bra vara tyst istället för att hänga ut de personer som har tips att komma med. Att ge avslag är det enklaste som finns i 15 hästarslopp,,,,,,Kom med vinnare istället! annars kan man vara tyst enligt mig!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-25 07:05:36  Om Our Dream gått felfritt så hade nog den vunnit... Hade ju en större galopp än Lord Mirabelle och var ändå före i mål..
Answer to: "Om Our Dream gått felfritt så hade nog den vunnit... Hade ju en"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, men lord mirabelle sitter i spets om felfri, inte our dream........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-25 09:24:44
|
|
Ett bra avslag är mycket värt !! Du Folke har fått två bra avslag både på det här lång loppet o förra !! De kan du lägga en funderare på !! Börjar folk argumentera emot med några fakta bakom så ska man nog lyssna lite... 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-09-25 09:32:58
|
|
Tippare finns de gott om o Papegojer utav både den ena o andra sorten..de finns klass på folk här inne på Zonen, så försök o lyssna utan pajkastning så blir vi alla bättre systemmakare !! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2011-09-25 09:41:21  jo, men lord mirabelle sitter i spets om felfri, inte our dream........
Answer to: "jo, men lord mirabelle sitter i spets om felfri, inte our dream........"
|
|
Sluta skriva en massa efter loppen. Det blir bara löjligt. Om alla gått felfritt så hade Lord Mirabelle fått Fleetfoot Hanover utvändigt och den såg inte direkt reglerbar ut så det hade nog gått undan ordentligt... Our Dream hade suttit bra på det och förmodligen vunnit. Eller så hade Fleetfoot bara varit bäst och vunnit från dödens. Man kan spekulera hur mycket som helst efter loppen men det blir bara löjligt så håll käften istället. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-09-25 12:13:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
som vanligt ska Folke hålla på och inbilla sig en massa, nu ska jag tydligen ha hängt ut någon med, inget mer förtal du har att komma med?Hitta på något mer och inbilla dig saker, det är du väldigt duktig på, helt klart.
alla vet ju att 1an hade spetsat felfri inte lord mirabelle dessutom.
|
|
Reply
|
|
1
2
3
[ 4
]
|