Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Mycket som inte funkar nu...

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
travspelarn Posted: 2011-09-08 17:27:19

Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
Har firefox normalt sett och då kan jag inte använda travzonen på svenska öht, det vill säga att t.ex. forumet inte går att komma in på. När jag försöker ändra språk så går det över till engelska automatiskt...

Dessutom ser man inte vilka vänner som är inne, nya mail etc. Det brukade ju bli gröna markeringar för detta innan. Har varit så här ett tag nu men såg ingen som uppmärksammat detta...
Reply
Cherry Posted: 2011-09-08 17:31:55 Edited(1): 2011-09-08 17:32:26

Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
Alla har samma problem och det har tagits upp i Utvecklarblogg-forumet, men det skadar inte att ta upp det här också. Riktigt irriterande, och Eriksson verkar inte vara online särskilt ofta.
Reply
Posted: 2011-09-09 07:54:09

Became a member: 
Forum posts:
Tja !

Jag kastar in en kommentar i denna länken också...

Jag tycker att det är lite synd att Pressmeddelanden som skriv, ALLTID ser felaktiga ut på stallets första sida... om (!!) man använder sig av Fet stil, Citat, Länk eller liknande...

Kan även ta med en till sak som kan höra till Ris & Ros tråden, som detta säkert kommer att bli.
Efter loppets värmningar verkar det finnas ett ytterst få alternativ på beskrivningar.

Vore kanske roligt att lägga in lite fler, och (!!) kunna ha möjligheten att ändra eventuell utrustning om värmningen inte är den bästa.

MVH

Liquid Stable
Reply
[ 1 ]