[ 1
]
|
|
Posted: 2008-02-19 20:28:44 Edited(1): 2008-02-19 20:30:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Go Amerikanare säljes till förmån för nya förmågor...!!
Han har tjänat hyffsta med pengar, men trivs bättre i hagen med ston, då vi inte har något sto i stallet för tillfället känner han sig ensam och övergiven. Han behöver komma till en gård där det finns gott om kärlek och helst ett ställe där han får springa lös i hagen med ett par fina ston = Paradiset!
Så vill ni ge denna hästen en andra chans, ge honom det han behöver för att utvecklas i en ny miljö är ni välkomna att komma och se honom på min gård utanför Alingsås!
No horse found
PRISET är inte det viktigaste, det viktigaste är att han får det bra...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 20:32:25 Go Amerikanare säljes till förmån för nya förmågor...!!
Han har tjänat hyffsta med pengar, men trivs bättre i hagen med ston, då vi inte har något sto i stallet för tillfället känner han sig ensam och övergiven. Han behöver komma till en gård där det finns gott om kärlek och helst ett ställe där han får springa lös i hagen med ett par fina ston = Paradiset!
Så vill ni ge denna hästen en andra chans, ge honom det han behöver för att utvecklas i en ny miljö är ni välkomna att komma och se honom på min gård utanför Alingsås!
No horse found
PRISET är inte det viktigaste, det viktigaste är att han får det bra...
Answer to: "Go Amerikanare säljes till förmån för nya förmågor...!!
Han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vinner han loppet imorgon över MIN Movement mind känns det absolut helt klart intressant och om han skulle vinna så kommer han nog med i derbyt om du anmäler..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 20:42:38
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han vinner INTE över din Movement Mind imorgon, det lovar jag!! Och OM han skulle göra det, så tror jag den nya ägare får ställa in siktet på Derbyt...! För är inte säker på att jag kommer starta honom där om han blir kvar... Han behöver tas om hand ordentligt, jag hinner inte med alla intervjuer och allt som ska göras på gården, så då blir denna underbara häst lidande=(
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 21:11:17 Han vinner INTE över din Movement Mind imorgon, det lovar jag!! Och OM han skulle göra det, så tror jag den nya ägare får ställa in siktet på Derbyt...! För är inte säker på att jag kommer starta honom där om han blir kvar... Han behöver tas om hand ordentligt, jag hinner inte med alla intervjuer och allt som ska göras på gården, så då blir denna underbara häst lidande=(
Answer to: "Han vinner INTE över din Movement Mind imorgon, det lovar jag!! Och OM han"
|
Became a member:
Forum posts:
|
kör du defensivt dåe?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 21:21:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej, vi gasar... Men att han ska ha skuggan av en chans på sprint tror jag inte!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 22:13:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad skall du ha för honom??
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-19 22:16:32
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
listad för 100k,,,hur mycket det sedan blir är en annan sak
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-19 22:39:37
|
Became a member:
Forum posts:
|
Precis som Nijo skriver så är utgångspunkten för en sådan här travare 100000.-! Men då är han genomgången av vetrinär, besiktningsprotokoll medföljer givetvis!! Bra inne i träningen, inkörd, startpoäng som ev. Kvalificerar till Derbyt på Tisdag.
Kan ev. Levereras till eran gård om ni har problem med transportbiten!!
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|