Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Mer info !

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-08-25 11:28:49

Became a member: 
Forum posts:
Som nystartad på Travspelet tycker jag det vore roligt med en Nyhetssida som uppdaterades lite mer frekvent. Det senaste inlägget är från 2010-12-18, och jag hoppas att det händer lite mer nyheter än så...

Vill ni se det som ett klagomål, får ni göra det.
Vill ni se det som en förfrågan, så är det mer riktigt.
Men framför allt så är det ett sätt att få sidan lite mer "levande".

MVH

Liquid Stable
Reply
spanarn Posted: 2011-08-25 13:54:09 Answer to: "Som nystartad på Travspelet tycker jag det vore roligt med en Nyhets"

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
Missa inte att titta i Travspelet News också, där är det lite bättre aktivitet i alla fall (men även där är det dags för ett inlägg snart...)
Reply
B_Good Posted: 2011-08-25 17:17:09

Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
Problemet är väl att det inte "händer" så mycket i spelet. Därför uppdateras inte nyhetssidan så mycket.
Travspelet News får jag väl själv delvis ta på mig kritiken för. Vi är nåra stycken som kan publicera artiklar och ggör när vi kommer på nåt. Dock har väl inte kreativiteten fallit på så ofta som den borde för mig på sistonde o jag har ärligt talat inte haft så mycket tid heller.
Men jag rekommenderar de som känner sig manade att kontakta eriksson om de vill kunna skriva i travspelet news eller varför inte skriva ihop nåt o skicka över det till mig eller nån av de andra så kan vi lägga ut det om det verkar vettigt.

Har ibland även fått ideer skickade till mig som jag nappat på o skrivit ner nåt om o även om jag inte vill bli mailbombad med scoop o artikelserier så kanske jag åtminstonde gör nåt av det ni skriver. (i mån av tid)
Reply
[ 1 ]