|
V65-1 | Treåringslopp 1:A PRIS 30 000 kr 2140 A 1. KARL ADAM Jakobsson Magnus 2. ERWIN ALE Heiskanen Veijo 3. CALLELA MARQUIS Haugstad Kenneth 4. DO IT KOMP Takter Johnny 5. STARO FIGHTER Horpestad Tom 6. WIRED CHIP Söderkvist Stefan 7. MISS BENISS Untersteiner Peter 8. BRIGADOON Lindblad Niklas 9. BRASIL BOKO Goop Björn 10. MOZART TÖLL Witasp Leif 11. BAZIRE BRODDE Uhrberg Thomas 12. MR BOLT Svanstedt Anders
Turordning: 7-9-4-10-1-5-8-3-6-11-12-2
|
Became a member:
Forum posts:
|
bra chans på brasil boko ,4an ska med på kupongen då det kan vara bästa hästen, kraftigt kuskplus, kan visa sig vara överlägsen.
1an värmde bedörvligt sist, skärpte sig till loppet och gick i mål med lite krafter kvar, är den i fräscht skick duger den BRA , och innerspår behöver inte vara fel då det är open strech, även om hästen inte är någon snabbstartare, har en vass finish till slut.
om man tar 3 eller fler
för de som letar jättestänkare så gäller 2 erwin ale, finns bra farter och kapacitet i hästen, dock någon kompliceras häst och inget att lita, på kan öppna bra och felfri lär den sitta i spets, inte omöjligt veijo väll provar där med då.
Ska nog med på 4 kusar
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Många som verkar tro på Do It Komp här men jag tror mycket på Brasil Boko istället. Jag tycker det är en väldigt fin häst och han har faktiskt varit riktigt bra i sina 3 starter. Känns ännu bättre i träningen nu, jag spikar!
|
Became a member:
Forum posts:
|
spikat o klart på karl adam
|