[ 1
]
|
Travzonen
|
Posted: 2011-06-10 09:10:03
|
|
V64-3 | Selma Spa+ loppet 1:A PRIS 40 000 kr 1640 A 1. HONEY TRAP Untersteiner Johan 2. OUT OF QUESTION Jansson Torbjörn 3. VELOZ Olsson Daniel 4. BOZTHEMAN Goop Björn 5. LASS KEEPER Eriksson Ulf 6. FRENCHISE Kihlström Örjan 7. KARMA Adielsson Erik 8. CALLELA DOWJONES Kontio Jorma 9. CASSY Lindblom Carl-Erik 10. NERO CAPAR Lennartsson Per 11. KALLE PALEMA Svanstedt Åke 12. FRANCAIS DU GULL Lindegren Erik
Turordning: 12-6-2-10-7-8-3-11-9-1-4-5
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-13 18:06:25
|
Became a member:
Forum posts:
V 2, OUT OF QUESTION
|
Får ett bra lopp och given i striden.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-14 02:07:27
|
Became a member:
Forum posts:
|
start slut goop
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 18:44:02 start slut goop
Answer to: "start slut goop"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle inte förvåna mig om dem kör i ledningen med honeytrap.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 19:14:40 skulle inte förvåna mig om dem kör i ledningen med honeytrap.
Answer to: "skulle inte förvåna mig om dem kör i ledningen med honeytra"
|
Became a member:
Forum posts:
|
mkt snack innan, blir inget med det
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-15 20:07:19
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Lätt vinst där för Francais du Gull...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:07:42 mkt snack innan, blir inget med det
Answer to: "mkt snack innan, blir inget med det"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du e så fel ute som vanligt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:08:17 Edited(1): 2011-06-15 20:09:10 du e så fel ute som vanligt
Answer to: "du e så fel ute som vanligt :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jag fatta väll att goop kör tils han får ledning, synd du inte har samma insikt
sedan att Boz va en skuffelse va ju en annan sak
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:09:22
|
Became a member:
Forum posts:
|
ser bra ut på min v6. spik torgil.. 1,12 i detta lopp. 6 rätt är redan klart! sådärja. nu får det skrälla.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:10:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
så du menar då att det är start och slut... shit, sämre än kass om du fortsätter sådär. kom igen nu!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:11:57 så du menar då att det är start och slut... shit, sämre än kass om du fortsätter sådär. kom igen nu!!
Answer to: "så du menar då att det är start och slut... shit, säm"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad jag menar med start slut är att goop komerm te spets och ledar hela vöägen, nu gick det inte ehla vägen men är inte heller det du pratar om, sedan att du grymtar om annat är också en annan femma
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:16:36 vad jag menar med start slut är att goop komerm te spets och ledar hela vöägen, nu gick det inte ehla vägen men är inte heller det du pratar om, sedan att du grymtar om annat är också en annan femma
Answer to: "vad jag menar med start slut är att goop komerm te spets och ledar hel"
|
Became a member:
Forum posts:
|
men du har ju så fel.. jag sa förvånar mig inte att dem kör i ledningenen med honey trap, och om du inte kan se det att dem körde för att stanna i ledningen så är det bara tragiskt.
du spikade antar jag eller.. detta var en usel storfavorit.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2011-06-15 20:17:32 ser bra ut på min v6. spik torgil.. 1,12 i detta lopp. 6 rätt är redan klart! sådärja. nu får det skrälla.
Answer to: "ser bra ut på min v6. spik torgil.. 1,12 i detta lopp. 6 rätt &a"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Låter bra !! Får heja på dig då.. själv har ja klantat bort min flerkupong redan med spik på Oleander..surt när ja såg Åkes..hoppas ja ryker i något mer lopp...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:20:34 men du har ju så fel.. jag sa förvånar mig inte att dem kör i ledningenen med honey trap, och om du inte kan se det att dem körde för att stanna i ledningen så är det bara tragiskt.
du spikade antar jag eller.. detta var en usel storfavorit.
Answer to: "men du har ju så fel.. jag sa förvånar mig inte att dem k&"
|
Became a member:
Forum posts:
|
visst jag har sååå fel hela tiden va? jag sa te dig, blir inget med det, dvs blir ingen körning i ledningen för dem, för jag VET att goop komerm köra tills han sitter i spets, e tragiskt att man hela tiden måste skriva a4 sidor för att folk ska förstå något.
jag bryr mig inte hur det går i loppen, håller mig te fakta bara.
lycka till förresten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:25:18 visst jag har sååå fel hela tiden va? jag sa te dig, blir inget med det, dvs blir ingen körning i ledningen för dem, för jag VET att goop komerm köra tills han sitter i spets, e tragiskt att man hela tiden måste skriva a4 sidor för att folk ska förstå något.
jag bryr mig inte hur det går i loppen, håller mig te fakta bara.
lycka till förresten
Answer to: "visst jag har sååå fel hela tiden va? jag sa te dig, blir"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska jag behöva förklara i A4 sidor? kom igen nu...
hur tolkar du mitt inlägg när jag skriver "förvånar mig inte om dem kör i ledningen med honey trap."
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:26:16
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack föressten... och nej, du har absolut inte fel hela tiden. tror mycket väl du e en skicklig spelare
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:40:10 ska jag behöva förklara i A4 sidor? kom igen nu...
hur tolkar du mitt inlägg när jag skriver "förvånar mig inte om dem kör i ledningen med honey trap."
Answer to: "ska jag behöva förklara i A4 sidor? kom igen nu...
hur tolkar du"
|
Became a member:
Forum posts:
|
att du inte blir förvånad om de försöker köra i ledningen med honey trap
menade bara att det kan de glömma, blir inget med det, alltså körande i ledningen för dem..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 20:41:07 tack föressten... och nej, du har absolut inte fel hela tiden. tror mycket väl du e en skicklig spelare
Answer to: "tack föressten... och nej, du har absolut inte fel hela tiden. tror my"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vet inte riktigt, känenr mig förföljd i trådarna av att alltid ha fel
iofs så snackar jag ofta i gråzon, skulle jag exakt precisera vad jag menar så skulle det nog vaar mkt enklare för dig förstå
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|