Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> v65
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-04-12 17:21:32

Became a member: 
Forum posts:
Idag jägers och hemma bana ser ganska favorit betonat ut så jag väljer istället att lira v65 och hoppas på lite kulor.


avd1. 1 Lavec Kronos har haft innespår 5 gånger och spetsat alla. Var riktigt fin senast mot iceland och company och ska normalt ha toppchans mot dagens motstånd, får säkert bestämma tempot framme i täten och då blir han svår att ta på sista biten. I rygg skulle jag tippa på att Hoity toity face sitter och ludde brukar alltid ge chansen till slut så med lite tur och sämre dag för favoriten kan det gå vägen.



avd2. Ser det lite mer öppet ut, FAYENCE blir favorit och han gjorde ett stongt lopp i dödens senast och gav sig aldrig kanske blir jobbigt att göra samma sak igen då det handlar om 1640 meter. Kommer troligvis att köra sig till dödens men tror knappast att han tar spets i såfall har jag ju garderat i onödan mitt skrälldrag går till RITE ON TARGET som inte är så tokig och kan få en perfekt smygresa här ska absolut med på lappen. SEE YOU AGAIN kan sitta i spets första biten och brukar bita ifrån sig ganska bra.





avd3. TARPORT VENUS gör alltid bra lopp och är förtjänad av en seger. Han var ute i samma lopp som favoriten senast och gjorde ett riktigt bra lopp från dödens hela vägen in. Fint läge idag och han kan öppna riktigt kvickt kan nå ledningen och då är det hästen att slå. Roligt drag! 22%



avd4. New line har tänt till i år och gjort det bra mot tufft motstånd hästen är under utveckling och ska passas från perfekt läge, kan bli spets och slut! Men jag låser med Nash As även om denne kanske behöver några lopp innan han är på topp.



avd5. Raja Mirchi gör sällan bort sig på hemmabanan. Ludde meddelade att han var ruggig i fredags jobben. Fram med pennan. Spik!



avd6. Love shade gör alltid ett bra lopp och kan givetvis vinna nu också. Il Divo är i toppslag för dagen och kan inte räknas bort. Party Time tar spets och leder länge... Roliga draget: Simb mark som är mycket bättre än vad raden tyder. Kan skrälla med ett lopp på rulle.



avd1. 1 Lavec Kronos
avd2. 2-3-7-10-11
avd3. 1-2
avd4. 1-10
avd5. 4 Raja Michi
avd6. 3-6-7-11
= 96 kr
Reply
Andynalan Posted: 2011-04-12 23:05:55

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
Spelade 2 mot 7 på DD på dubbeln till 68 ggr på Unibet. Sen var jag ett mål ifrån att dra hem 4 lax (till) på Bomben. Hade Barca gjort ett mål i andra halvlek så. men dom bara fes runt som jävla p12or.. Hade suttit fint eftersom man batalat in 1800 till körskolan idag. Sämsta kvällen på länge. Hatar mitt liv. Är alltid rätt ute men det fattas alltid NÅT. Godnatt. Godnatt. Godnatt.
Reply
Andynalan Posted: 2011-04-12 23:07:37

Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
O.B.S Raja Mirchi är sverigs mest överskattade kamel. O.B.S
Reply
[ 1 ]