[ 1
]
|
|
Posted: 2011-02-14 06:01:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tjenixen Racinglovers o(
Ledsen på förhand över min långa text...
Jag vill sänka Unibet, well det är väl att ta i, men jag vill gärna blotta en sak de gjorde katastrofalt...
Jag lirade en ITA på Maharajah (att han ska bli tvåa, man får 2.5 x platsoddset) för 241kr morgonen innan jag drog till Vincennes (Prix d´Amérique) Liret gick inte igenom och det stod att jag skulle kontakta kundtjänst... Inte läge att ringa från Frankrike så jag provade live-hjälpen, men den var nere (vilket den ofta är). Så jag mejlade. Problemet var att pengarna drogs och jag kunde inte LIRA IGEN, vilket jag annars gjort, så jag skrev i mejlet att jag ville "spela (om) det liret" och om de kunde göra det åt mig. Tidpunkt var runt 11:30.
Liret går som bekant in (fick iaf avkastning på samma lir igår på Prix d´France  ), jag får ett meddelande från Unibet, EFTER det att liret gått in, där de ursäktar misstaget och att de 241kronorna nu är insatta igen. Detta är katastrof, dessutom hände samma sak med ett annat lir á 45kr (några minuter innan), detta spel skrev jag inte och berättade om (det gick för övrigt inte in i heller) OCH de 45kr är INTE tillbaka på kontot. Dom är dragna, trots att liret inte gått igenom (blivit godkänt). Nä Unibet har fan riktig dålig koll på sin Franska betting. Jag har skrivit och klagat, SAMT hotat med att gå till någon form av media. De verkar inte ens fatta vad de gjort fel, eller så bara spelar de dumma och fortsätter be om ursäkt och som sagt de andra 45kr är inte tillbaka på kontot.
Jag har screenshots på ett flertal av händelserna och det intressanta är att 45kr liret inte ens existerar längre, how convenient. Men på min screenshot är det fångat!
Ner med Unibet, jävla kommunistsvin...ok jag tar väl i lite, hoppas dessutom inte att jag trampar någon extrem-röd på tårna
Any ideas någon?? Någon medial (heter väl så  person som läser detta?? Någon med lite pull/power ??
Tacksam för vad som helst,
Må fru Fortunas vindar blåsa i alla eders riktning
/Kim
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-14 08:03:18  Tjenixen Racinglovers o(
Ledsen på förhand över min långa text...
Jag vill sänka Unibet, well det är väl att ta i, men jag vill gärna blotta en sak de gjorde katastrofalt...
Jag lirade en ITA på Maharajah (att han ska bli tvåa, man får 2.5 x platsoddset) för 241kr morgonen innan jag drog till Vincennes (Prix d´Amérique) Liret gick inte igenom och det stod att jag skulle kontakta kundtjänst... Inte läge att ringa från Frankrike så jag provade live-hjälpen, men den var nere (vilket den ofta är). Så jag mejlade. Problemet var att pengarna drogs och jag kunde inte LIRA IGEN, vilket jag annars gjort, så jag skrev i mejlet att jag ville "spela (om) det liret" och om de kunde göra det åt mig. Tidpunkt var runt 11:30.
Liret går som bekant in (fick iaf avkastning på samma lir igår på Prix d´France  ), jag får ett meddelande från Unibet, EFTER det att liret gått in, där de ursäktar misstaget och att de 241kronorna nu är insatta igen. Detta är katastrof, dessutom hände samma sak med ett annat lir á 45kr (några minuter innan), detta spel skrev jag inte och berättade om (det gick för övrigt inte in i heller) OCH de 45kr är INTE tillbaka på kontot. Dom är dragna, trots att liret inte gått igenom (blivit godkänt). Nä Unibet har fan riktig dålig koll på sin Franska betting. Jag har skrivit och klagat, SAMT hotat med att gå till någon form av media. De verkar inte ens fatta vad de gjort fel, eller så bara spelar de dumma och fortsätter be om ursäkt och som sagt de andra 45kr är inte tillbaka på kontot.
Jag har screenshots på ett flertal av händelserna och det intressanta är att 45kr liret inte ens existerar längre, how convenient. Men på min screenshot är det fångat!
Ner med Unibet, jävla kommunistsvin...ok jag tar väl i lite, hoppas dessutom inte att jag trampar någon extrem-röd på tårna
Any ideas någon?? Någon medial (heter väl så  person som läser detta?? Någon med lite pull/power ??
Tacksam för vad som helst,
Må fru Fortunas vindar blåsa i alla eders riktning
/Kim
Answer to: "Tjenixen Racinglovers o(
Ledsen på förhand över min l&arin"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyvärr har jag inte hört talas om spelformen tidigare på unibet, finns den under "fransk travsport" då eller?
Vad fick du för svar i mailet, vad var felet som gjorde att det blev som det blev?
Det du ska göra är att du ringer lr mailar och kräver att bli skäligt kompenserad för deras misstag som drabbade dig, antingen att de ersätter dig för spelet eller att de kommer med eget förslag, de är inte helt omöjliga komma överens med så du ska nog se att du får någon slags kompensation om du ligger på.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-14 09:31:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag har inte fått svar på mitt senaste mejl, så det känns tveksamt, men visst jag kan mejla igen...och igen... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-02-14 11:25:22  Jag har inte fått svar på mitt senaste mejl, så det känns tveksamt, men visst jag kan mejla igen...och igen... 
Answer to: "Jag har inte fått svar på mitt senaste mejl, så det k&aum"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-14 13:10:38  Jag har inte fått svar på mitt senaste mejl, så det känns tveksamt, men visst jag kan mejla igen...och igen... 
Answer to: "Jag har inte fått svar på mitt senaste mejl, så det k&aum"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vad fick du för svar i ditt 1a mail?
Ja, unibet har lite problem där, har en kompis som jobbat på unibet som nyligen sa upp sig, de haft stora problem inom support avdelningen sedna dess, så det kan ta 3-4 tar innan svar, bästa du kan göra är att ringa och pusha hårt i tele att du kräver någon slags kompensation för detta är inte acceptabelt, utan bedrövligt ska du säga till dem.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-01 16:46:10 Edited(1): 2011-03-01 16:47:14  vad fick du för svar i ditt 1a mail?
Ja, unibet har lite problem där, har en kompis som jobbat på unibet som nyligen sa upp sig, de haft stora problem inom support avdelningen sedna dess, så det kan ta 3-4 tar innan svar, bästa du kan göra är att ringa och pusha hårt i tele att du kräver någon slags kompensation för detta är inte acceptabelt, utan bedrövligt ska du säga till dem.
Answer to: "vad fick du för svar i ditt 1a mail?
Ja, unibet har lite problem d"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fick tummarna loss till slut och ringde...
han skulle vidarebefodra ang. kompensation...
Jag tyckte 2 lax (med omsättningskrav) var rimligt, då det är vad jag gick miste om, men man får väl en keps eller nåt
en sjuk sak till är att de vet att där finns "ghosts" i systemet, men de vet inte var pengarna tar vägen. Skit samma var pengarna tar vägen, fösvinner de ur mitt konto och jag inte kan använda dem, så är det ju Unibet som "fått" dem, sen att det bara är "siffror" som försvinner spelar ju mindre roll...
de vet inte när pengar försvinner utan kunden måste säga till, just därför har jag FORTFARANDE inte fått tillbaka mina 45kr som också försvann, men det är ju knappt man pallar mejla screenshot osv för 45 spänn, men de ville att jag skulle göra det - so I did.
Så nu får vi väl se vad som händer...
Mina 45kr tillbaka och en ursäkt för de 2000kr jag missade 1.05ggr
2000 spänn att omsätta sex gånger 100ggr
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2011-03-01 16:49:18  fick tummarna loss till slut och ringde...
han skulle vidarebefodra ang. kompensation...
Jag tyckte 2 lax (med omsättningskrav) var rimligt, då det är vad jag gick miste om, men man får väl en keps eller nåt
en sjuk sak till är att de vet att där finns "ghosts" i systemet, men de vet inte var pengarna tar vägen. Skit samma var pengarna tar vägen, fösvinner de ur mitt konto och jag inte kan använda dem, så är det ju Unibet som "fått" dem, sen att det bara är "siffror" som försvinner spelar ju mindre roll...
de vet inte när pengar försvinner utan kunden måste säga till, just därför har jag FORTFARANDE inte fått tillbaka mina 45kr som också försvann, men det är ju knappt man pallar mejla screenshot osv för 45 spänn, men de ville att jag skulle göra det - so I did.
Så nu får vi väl se vad som händer...
Mina 45kr tillbaka och en ursäkt för de 2000kr jag missade1.05ggr
Answer to: "fick tummarna loss till slut och ringde...
han skulle vidarebefodra ang. k"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Fast en keps är väl inte fy skam? Med en keps kan du ju gå runt på stan och själv samla in de pengar du gick miste om 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-03-01 17:18:32  Fast en keps är väl inte fy skam? Med en keps kan du ju gå runt på stan och själv samla in de pengar du gick miste om 
Answer to: "Fast en keps är väl inte fy skam? Med en keps kan du ju gå "
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha, eller gå runt och säga åt folk att jag jobbar åt Unibets nya spelsystetm "Bookie LIVE" 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|